جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

"شبنم روان بد" از بانوان موفق با چهره ای برتر در ورزش دشتستان است که تعاونی راوند پوشان جنوب قصد دارد به معرفی این بانوی ورزشکار پرداخته تا در بین مردم و مسئولین بیشتر شناخته شود.

به گزارش دیارجنوب، "شبنم روان بد" متولد ۱۳۷۰، کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی و داور لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است.
وی همچنین مربی، داور رسمی فدراسیون تکواندو کشور و دبیر ورزش مدارس شهرستان دشتستان است.

shabnam ravanbod
این بانوی موفق با پشتکار و تلاش های شبانه روزی توانسته مدارج مربیگری و داوری در رشته های مختلفی چون آمادگی جسمانی، هندبال، ژیمناستیک، تکواندو، فوتبال و ... را کسب نموده و ارتقا بخشد.
"شبنم روان بد" در سال ۱۳۹۶ نیز توانست عنوان مربی برتر ورزش شهرستان دشتستان را به خود اختصاص دهد.
وی از سال ۱۳۸۴ ورزش را به طور مداوم آغاز نمود و همزمان در چندین رشته ورزشی مشغول به فعالیت است.

روان بد با توجه به استعداد و علاقه ای که در رشته تکواندو داشت، بصورت حرفه ای به این رشته پرداخت که پس از چندین سال تلاش بی وقفه توانست به تیم منتخب استان راه یابد.
وی پس از آن به مسابقات قهرمانی کشور ورود کرد و با کسب عناوین مختلف قهرمانی در این رشته ورزشی، برای خود و شهرستان افتخار آفرید.
این بانوی موفق هم اکنون مربی فعال باشگاه ولیعصر برازجان است و ۱۲۰ نفر را آموزش می دهد.
"شبنم روان بد" در سالهای ۹۶، ۹۷ و ۹۸ بطور مداوم بعنوان مربی تیم منتخب استان بوشهر برای اعزام تیم های استان به مسابقات لیگ و قهرمان کشوری انتخاب شد و توانست طی این ۳ سال مدال های رنگارنگ و مقام های ارزشمندی را در این راستا برای استان به ارمغان آورد.
وی پس از آن در سال ۹۸ بعنوان بهترین کوچ ( مربی ) استان انتخاب و معرفی شد.

این بانوی جوان و سختکوش دشتستانی از سال ۹۸ افتخار قضاوت در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را به کارنامه درخشان ورزشی خود اضافه کرد و همچنان با قدرت ادامه می دهد.
وی در حوزه ورزش دانش آموزی نیز با کسب مقام قهرمانی در شهرستان، نائب قهرمانی در استان و اعزام دانش آموزان به مسابقات بین مدارس کشور را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

ورزشی ترین بانوی دشتستان اکنون در این شرایط سخت دست از تلاش برنداشته و تلاش برای موفقیت در رشته های گوناگون ادامه دارد ...
وی همچنین مدال های رنگارنگ در مسابقات کشوری و بین المللی ( تورنمنت آزاد ) در بخش های هانمادانگ و مبارزه تکواندو در سال ۹۹ بصورت مجازی از افتخارات و نتیجه تلاش های مستمرش است.

"شبنم روان بد" راز موفقیت خود در ورزش را علاقه، تلاش های مستمر و بدون وقفه می داند و می‌گوید: این تلاش ها باعث می شود که از جان مایه بگذارم تا بتوانم افتخاری برای شهر و استانم باشم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group