جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر گفت: طرح آگاهی بخشی آخرین حلقه قطع زنجیره کرونا در شهرستان بوشهر اجرا شد.

به گزارش دیارجنوب، هادی اخلاقی در این باره اظهار داشت: طرح آگاهی‌بخشی برای قطع زنجیره شیوع کرونا، با عنوان "آخرین حلقه" از ۱۶ مهرماه در سطح شهرستان بوشهر آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

akharin halghe 1
وی افزود: این طرح به منظور آشنا کردن شهروندان با علائم و عوارض بیماری کووید ۱۹، تشویق و ترغیب افراد به استفاده از ماسک و سایر دستورالعمل‌های بهداشتی، افزایش سلامت جامعه و آشنایی جامعه هدف با آسیب های ناشی از عدم رعایت پروتکل ها در نقاط مختلف شهر ها مانند سواحل، بوستانها بازارها و دیگر نقاط پرتردد و شلوغ در حال اجراست.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر گفت: این طرح با مشارکت دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر، فرمانداری شهرستان، بهداشت و درمان، شرکت عمران عالیشهر، صدا و سیمای مرکز استان، خبرگزاری خلیج فارس و تولیدی ماسک دکتر عزیزنژاد توسط سازمان‌های مردم نهاد شهرستان برگزار می‌شود.
وی در پایان از شهروندان خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه زدن ‌ماسک، عدم حضور غیر ضروری در مکان های عمومی و برگزار نکردن دورهمی های خانوادگی و دوستانه در قطع زنجیره ویروس کرونا و سلامت جامعه همکاری و تلاش کنند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group