جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت استان بوشهر گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک، چهار سایت آزمون آنلاین فنی حرفه‌ای در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، احمد لیراوی صبح چهارشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس با رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های جم و دیر، گناه و دیلم اظهار داشت: سایت آزمون آنلاین در شهرستان‌های دیلم، دیر و تنگستان تا پایان مهرماه سال جاری راه‌اندازی خواهند شد.
وی گفت: با توجه به محیا کردن زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌های دیلم، دیر و تنگستان در جهت تسریع در آزمون‌های سنجش مهارت کارآموزان سایت آزمون آنلاین در این شهرستان‌ها افتتاح خواهد شد.

rahandazi sait fani
لیراوی به راه‌اندازی سایت آزمون آنلاین شهرستان جم نیز اشاره کرد و افزود: در شهرستان جم جهت راه‌اندازی سایت آزمون آنلاین مشکلاتی وجود دارد که تا پایان سال این مشکلات مرتفع شده و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جم نیز به سایت آزمون مجهز خواهد شد تا هر ۱۰ شهرستان استان به این سامانه تجهیز باشند.
وی تصریح کرد: با افتتاح این مراکز سرعت برگزاری آزمون و صدور گواهی مهارت افزایش‌یافته و اثربخشی و کیفیت آموزشی آزمون‌ها افزایش خواهد یافت.
رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت استان بوشهر، ارائه خدمات با نهایت سرعت، کیفیت و دقت و اعلام نتایج آزمون به صورت بر خط و آنلاین، کاهش هزینه‌های متقاضیان بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد و هم‌چنین کاهش هزینه‌های سازمان، تسریع در به‌روزرسانی محتوای آزمون با تغییر محتوای استانداردهای آموزشی از مزایای آزمون الکترونیکی دانست.
لیراوی اضافه کرد: ارائه خدمات با نهایت سرعت، کیفیت و دقت و اعلام نتایج آزمون به صورت بر خط و آنلاین، کاهش هزینه‌های متقاضیان بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد و هم‌چنین کاهش هزینه‌های سازمان، تسریع در به‌روزرسانی محتوای آزمون با تغییر محتوای استانداردهای آموزشی از دیگر مزایای آزمون الکترونیکی است.
وی به راه‌اندازی وب‌سایت بانک اطلاعات آزمونگران استان خبر داد و گفت: یکی از مزیت‌های راه‌اندازی این وب‌سایت آشنایی تمام مهارت آموزان فنی و حرفه‌ای از روند اجرای آزمون‌های کتبی و عملی و همچنین آشنایی با توانمندی آزمونگران بخش دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه‌ای در جهت برگزاری آزمون‌های با کیفت است.
لیراوی جایگاه سنجش و ارزشیابی مهارت را در ارزش گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای مهم خواند و افزود: فرد گواهینامه دار تابلویی روشن از زحمات مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای است پس اجرای باکیفیت آزمون‌های پایان دوره در این مجموعه جایگاه مهارت را در سطح کشور ارتقا می‌دهد.
رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت استان بوشهر به سنجش مهارت بیش از ۸ هزار نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: این آزمون‌های در حوزه متقاضیان مهارت‌آموزی، نیروهای مسلح، کارگران ساختمانی و تفاهم‌نامه صنعت فرش و نان در ۱۰ شهرستان برگزار شده است./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group