شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

"نرجس رضاییان" دو و میدانی کار بوشهر در نخستین مرحله از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در رشته پرش طول به نشان طلا دست یافت.

به گزارش دیارجنوب، این مرحله از مسابقات دو و میدانی جوانان و نوجوانان و انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳ تیم برگزار شد و بانوی ورزشکار بوشهری با مربیگری شکوفه شریفیان در ماده پرش طول با رکورد پنج متر به مقام قهرمانی دست یافت.
مرحله نخست این مسابقات پس از وقفه‌ای ۹ ساله در ماده‌های ۱۰ کیلومتر پیاده روی، سه هزار متر، ۱۰۰ متر بامانع، ۱۰۰ متر مقدماتی، سه هزار متر با مانع، پرش طول، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و سه ماده از ماده پنجگانه در تهران برگزار شد.

banooye domeydani b
ورزشکارانی از تیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم آباد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سلکتور، پاس قوامین، تکنیک خراسان شمالی، المپیک ۲۰۲۰ ملارد، پیشرو سلامت ماهشهر، شهرداری اردکان و هیات‌های دومیدانی استان‌های سمنان، فارس، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، تهران، بوشهر، یزد، کرمانشاه، مرکزی، مازندران، کهگیلویه وبویراحمد، قم، آذربایجان شرقی و گلستان در این مسابقات به رقابت پرداختند.
مریم قربانی رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهری در پایان به این مناسبت گفت: کسب مدال طلا توسط نماینده این استان در رقابت های قهرمانی کشور، بدون تردید می‌تواند سرآغازی برای موفقیت این رشته و نوید روزهای خوشی را برای آینده به همراه داشته باشد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group