شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

چهار نماینده ای که در راستای بومی گزینی تا کنون قدم از قدم برنداشته اند !

به گزارش دیارجنوب، در سراسر استان بوشهر یک قانون برعکس وجود دارد و آن عدم موافقت با بومی گزینی در پست های مدیریتی است، بنابراین مسئولین و نمایندگان نه تنها از این ماجرا درس نخواهند گرفت بلکه همچنان به اجرای مسئولیت خطیر خود که همان عدم بومی گزینی در پست های مدیریتی می باشد، اصرار می ورزند.
همانطور که بیمارستان کنگان تبدیل به آزمایشگاهی برای کسب تجربه بسیاری از پزشکان جوان شده است که در آینده پس از کسب تجربه و آزمون و خطاهای مختلف در این منطقه تبدیل به یک متخصص قابل اعتماد و با تجربه در استان های دیگر بشوند.
namayandegan jonoub
صنعت و سازمان ها هم در منطقه ما تبدیل به موتور پرورش نیروهای انسانی درجه چندم و بی تجربه استانهای دیگر شده که پس از کسب تجربه در اینجا به استانهای خود برگردند و به مردم خود کمک کنند!
و اوج بی عدالتی اینجاست: خدمتی که استان بوشهر برای پرورش نیروهای انسانی استانهای دیگر کرده است خود آن استانها هم انجام نداده اند، و مردم ما با نجابت خود به تماشای ( مدیران پروازی و حتی کم سوادتر از فرزندان خود ) نشسته اند…
سوال اینجاست: طرح و برنامه نمایندگان ادوار مختلف این استان از گذشته تا کنون چه بوده است که تمامی پست های مدیریتی این استان دو دستی و با احترام فراوان تقدیم ( غیر بومی های عزیز ) شده است؟
و سوال مهم دیگر: نمایندگان و مسئولین خوزستان دقیقا چه برنامه ای در پیش گرفتند که یک بوشهری را کنار زدند؟
آیا بوشهر از اساس محلی بوده است برای پیشرفت غیر بومی ها و ما بومی ها توقع بیجا داریم !؟ که اگر اینطور نیست این چهار نماینده عزیز چرا از خواب غفلت بیدار نشده و از حقوق پایمال شده مردم مظلوم منطقه دفاع نمی کنند؟
پرداختن به مساله اشتغال جوانان، انتصاب مدیران بومی در همه این سال ها تبدیل به یک برنامه غیر قابل اجرا برا نمایندگان منتخب در این استان شده است و جای تاسف فراوانی دارد که در استان های همجوار اینگونه از حق بومی دفاع می شود و نمایندگان در استان ما یا درگیر مسائل حزبی و جناحی شده اند یا گویا فقط موظفند مشکلات یک طیف خاص! را حل کنند.
براستی در این استان یک مسئول یا نماینده اصلح و منطق گرا وجود ندارد که دیدگاهش سیر پیشرفت استان با مدیران شایسته بومی باشد؟/ امواج نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group