جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: باهدف گسترش فرهنگ امدادی هفت روستای این شهرستان از خانه هلال برخوردار شدند.

به گزارش دیارجنوب، عبدالعلی صیادی روز سه شنبه در این ارتباط افزود: این خانه‌های هلال در روستاهای مال قائد، شول و چاهبردی، محمدصالحی، عباسی، چهارروستایی و جزیره شمالی راه اندازی شده‌است.
وی اظهارداشت: خانه هلال روستاهای مال قائد، شول و چاهبردی در هفته گذشته باحضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد و محمدصالحی ، عباسی، چهارروستایی و جزیره شمالی نیز در هفته آینده فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

khane helal
صیادی گفت: همدلی، گسترش فرهنگ امدادی و آموزش امداد و کمک‌های اولیه به روستاییان که به عضویت هلال احمر در می‌آیند و سازماندهی نیروهای داوطلب برای آمادگی لازم و پاسخگویی سریع به حوادث از اهداف راه‌اندازی خانه هلال در روستاهای این شهرستان است.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه یادآورشد: خانه هلال بندرریگ نیز از سال ۹۰ تاکنون فعالیت دارد.
وی ادامه داد: خانه‌های هلال پل ارتباطی بین مردم و جمعیت هلال احمر و بازوان توانمند هر روستا هستند که باید با حمایت از این مراکز برای پیشتازی در تامین منافع عمومی استفاده شود.
صیادی گفت: خدمت در خانه هلال بصورت داوطلبانه و با حضور جوانان مشتاق و صاحب نظران موجب افزایش کیفیت فعالیت‌های روستایی خواهد شد.
ردیس جمعیت هلال احمر گناوه بیان کرد: محمد بستانی به عنوان رئیس خانه هلال مال قائد ، سجاد ملک زاده در شول و حمیده فرهادی در روستای چاهبردی منصوب شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group