جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

آزمون عملی جامع استاندارد‌های مهارتی کار و دانش در دو حوزه بوشهر و کنگان و سی و یکمین آزمون عملی ادواری در حوزه بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آزمون عملی جامع استاندارد‌های مهارتی کار و دانش سال تحصیلی ۹۹_ ۹۸ در دو حوزه بوشهر و کنگان و سی و یکمین آزمون عملی ادواری در حوزه بوشهر برگزار می‌شود.
فاطمه کرمپور با اشاره به اینکه ۶۸۷ نفر در این دوره نام نویسی کرده‌اند، افزود: برای پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا، این آزمون با حفظ فاصله گذاری اجتماعی در دو نوبت صبح و بعدازظهر در پنج روز برنامه ریزی شده است.

karampour ershad
او ادامه داد: به علت شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن زمینه برگزاری آزمون نظری به صورت حضوری، این آزمون جمعه ۲۴ مرداد به صورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: مهارت آموزان در صورت به دست آوردن نمره قبولی در دو بخش کتبی و عملی آزمون، می‌توانند با مراجعه به هنرستان‌های آموزش و پرورش و گذراندن دروس دیپلم کار و دانش دریافت کنند.
کرمپور گفت: بهبود آموزش‌های هنری برای ایجاد بازار کار و اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر و آشنایی و سنجش میزان دانش کارآموزان از اهداف آزمون جامع استاندارد‌های مهارتی برگزاری است./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group