سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه 4 نفر از همشهریان عزیز جان خود را از دست داده اند، گفت: در حال حاضر ٢٩۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ٢۴ ساعت گذشته ٧٣ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ١٧۶ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ٢۴ ساعت گذشته ۴٩ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ٢۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

koronaviroos
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه ١ نفر از همشهریان عزیزمان روز جمعه، ١ نفر روز ‌شنبه و ٢ نفر نیز روز یکشنبه فوت شده‌اند که تست کرونای همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که در رده سنی ۴۶ تا ٧١ سال هستند.
دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵٢ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ٢٨ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ٣٧٠ مورد رسیده است اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ٩٢٩۵ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است./وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group