جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

دانش آموزان مدرسه شهید جاوید کازرونی در کمپین سفیران سلامت در سطح کشورخوش درخشید.

به گزارش دیارجنوب، مدیر دبستان شهید جاوید کازرونی برازجان با عرض تبریک این افتخارآفرینی اظهارداشت: با انتشار ویروس کرونا از اسفندماه سال ۱۳۹۸ و با نزدیک شدن به ایام نوروز کمپینی با هدف تحقق شعار " نه به سفر، نه به دید وبازدید" در سطح کشور راه اندازی گردید.

وی اضافه کرد: دانش اموزان سراسر کشور با کمک مراقبین سلامت مدارس با نصب نرم افزار اپلیکیشن سفیران سلامت ، آثار خود را به صورت عکس ، نقاشی ، خلاقیت ، ساخت کلیپ و پیام های بهداشتی با موضوع کرونا ارسال نمودند.

وی در ادامه بیان داشت: این مسابقه در دو بخش برای دانش اموزان و مراقبین سلامت در سطح کشور برگزار شد که پس از بررسی آثار توسط کارشناسان سلامت و تندرستی وزارتخانه آموزش و پرورش کشور ، نتایج مسابقه به استان ها اعلام گردید.
حسین داوطلب پور گفت: دانش اموزان آموزشگاه شهید جاوید کازرونی با کمک مراقب سلامت مدرسه خانم بوستانی و همکاری معلمان و حمایت خانواده ها توانستند در این مرحله از مسابقات مقام ها و رتبه های برتری در سطح کشور و استان کسب نمایند.

این افتخار آفرینی را به جامعه ی علمی و تربیتی استان بوشهر و شهرستان دشتستان تبریک عرض می نماییم.

salamat bartar 13

salamat bartar 1salamat bartar 1salamat bartar 1salamat bartar 1salamat bartar 1salamat bartar 1salamat bartar 1salamat bartar 1salamat bartar 1salamat bartar 1salamat bartar 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group