شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رئیس اداره مخابرات گناوه گفت: سایت تلفن همراه اول روستای مال قائد این شهرستان که بدلیل سرقت رفتن کابل‌های برق دکل آنتن تقویت و قطع فیبر نوری از کار افتاده بود، در چرخه فعالیت قرار گرفت و وارد مدار شد.

به گزارش دیارجنوب، حجت الله احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بمحض اطلاع از قطع ارتباط تلفنی این روستا با هماهنگی‌های انجام شده ارتباط کابل فیبر نوری با دکل و وصل جریان برق مشکل برطرف شد.
وی در خصوص قطع تلفن همراه روستای سربست و مال خلیفه، گفت: باتوجه به اجاره محل جدید نصب آنتن تقویت تلفن همراه و پرداخت شدن دو سال حق اجاره به مالک آن، ساکنان مجاوردر این محل ضمن اعتراض و نارضایتی مانع از اجرا و تاخیر در اجرای این پروژه شدند.

hamrahavL sait
وی بیان کرد: درصورت به نتیجه نرسیدن در روستای سربست، جهت جلوگیری از سرقت‌های احتمالی بناچار مجبور به جمع آوری تجهیزات تا زمان برطرف شدن مشکل ایجاد شده خواهیم شد.
رئیس اداره مخابرات گناوه اظهارداشت: برای برطرف کردن مشکل با هماهنگی بخشداری مرکزی و فرمانداری و دهیاری سربست بدنبال راه حل و جلب رضایت شاکیان هستیم تا ارتباط روستا در شرایط کرونایی و نیاز مبرم به اینترنت بیش از این مختل نشود.
روستاهای مال قاید و سربست و مال خلیفه با جمعیت حدود ۱۱ هزارنفر در جوار شهر گناوه در شمال استان بوشهر واقع است./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group