سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

حوزه‌های آزمون کارشناسی ارشد در بوشهر به منظور رعایت اصول بهداشتی کرونا از دو حوزه به چهار حوزه افزایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر گفت: آزمون کارشناسی ارشد از پنجشنبه تا شنبه (۱۶ تا ۱۸ مرداد) همزمان با دیگر نقاط کشور در چهار حوزه امتحانی بوشهر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.
علی پاکیزه افزود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و دیگر ضوابط بهداشتی، امسال حوزه‌های آزمون کارشناسی ارشد در این استان از دو حوزه به چهار حوزه افزایش یافته است و در دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه پیام نور بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر واحد عالی‌شهر و دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان (برازجان) برگزار می‌شود.

pakize arshad daneshgah
وی تعداد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد را در استان بوشهر، ۶ هزار و ۶۶۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: سه هزار و ۷۳۵ نفر یعنی حدود ۵۶ درصد از داوطلبان، مرد و دو هزار و ۹۲۵ نفرشان یعنی نزدیک به ۴۴ درصد، زن هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه پارسال ۶ هزار و ۲۲۰ داوطلب بوشهری در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کردند، امسال تعداد داوطلبان حدود هفت درصد بیشتر از پارسال شده است.
پاکیزه عنوان کرد: شرایط لازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از جمله تعیین فاصله مورد نظر بین صندلی‌ها و ضدعفونی کردن حوزه‌ها، فراهم شده است. از سوی دیگر سازمان سنجش تعداد روزهای برگزاری آزمون را افزایش و زمان آن را فقط به صبح محدود کرده است تا حوزه امتحانی پس از برگزاری هر آزمون ضدعفونی و برای روز بعد آماده شود.
وی گفت: همه داوطلبان باید با ماسک حاضر شوند و از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند. همچنین خانواده‌ها از همراهی فرزندانشان بپرهیزند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر با اشاره به تجربه برگزاری آزمون دکتری در هفته گذشته، بیان کرد: مشکل خاصی در برگزاری آزمون دکتری نداشتیم و داوطلبان هم نکات گفته شده از جمله استفاده از ماسک را رعایت کردند./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group