جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رزمایش وحدت یادمان شهدای مدافع سلامت استان بوشهر به صورت رژه خودرویی در سطح شهر برازجان از محل میدان مشیر الملک (دژ) برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در این رابطه اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش، تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و یادآوری و هشدار به مردم به جهت اینکه بیماری کرونا همچنان وجود دارد و شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را تا رسیدن به یک درمان قطعی یا واکسن رعایت کنند.
ماریا خویش دوست تصریح کرد: باید به خاطر داشته باشیم که همواره پیشگیری بهتر از درمان است و در حال حاضر این بیماری هیچ‌گونه درمان قطعی ندارد و تنها راه مقابله با آن، پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

photo razmayesh
وی افزود: متأسفانه با شیوع بیماری کرونا و پس از چند ماه مبارزه نفس‌گیر، کادر بهداشت و درمان خسته شده‌اند و تعداد مراجعات و بستری‌ها افزایش‌یافته است و خواسته ما از مردم این است که موارد پیشگیری از این ویروس خطرناک را به‌طور کامل رعایت کنند.
خویش دوست خاطرنشان کرد: کادر درمانی استان و شهرستان در ایام شیوع کرونا واقعاً سنگ تمام گذاشته‌اند و جانانه تلاش کرده‌اند و تقدیم شهدای عزیز کادر درمانی در استان و شهرستان، خود دلیلی صادق بر این مدعاست.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ابراز داشت: خواهش ما از مردم این است توصیه‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و بهداشت فردی را رعایت کنند تا این بیماری خطرناک دامن‌گیرشان نشود.
خویش دوست افزود: قطعاً با همکاری مردم با کادر بهداشت و درمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مبارزه با این بیماری آسان‌تر می‌شود و ان‌شاءالله شاهد شکست آن خواهیم بود.
خودروهای حاضر در رزمایش از تمامی معابر اصلی و سطح شهر برازجان رژه رفتند و برای فرهنگ‌سازی میان تعدادی از شهروندان نیز ماسک توزیع شد.
استان بوشهر از بدو شیوع بیماری کرونا پنج شهید مدافع والامقام سلامت تقدیم کرده است.
رزمایش وحدت یادمان شهدای مدافع سلامت استان بوشهر به صورت رژه خودرویی در سطح شهر برازجان با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، پایگاه بسیج سپاه جوادالائمه و شبکه بهداشت و درمان دشتستان، از محل میدان مشیر الملک (دژ) آغاز شد./مهر

reje khodroeii 1reje khodroeii 1reje khodroeii 1

reje khodroeii 1reje khodroeii 1

reje khodroeii 1reje khodroeii 1reje khodroeii 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group