شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 1505 نفر در دشتستان به کرونا مبتلا شده‌اند گفت: در حوزه سلامت، تکمیل پروژه‌های بیمارستان ۱۷ شهریور و توسعه بیمارستان ۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر را در نظر گرفته‌ایم.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان در نشست شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع سلامت استان بوشهر اظهار داشت: باوجود تحریم‌ها و شرایط اقتصادی طبق فرمایش مقام معظم رهبری همواره باید با وحدت، انسجام و همدلی کارها را انجام داده و پاسخگوی مردم باشیم.
فتح‌الله نوروزی در ادامه اضافه کرد: در انجام کارها تلاش مضاعف و مخلصانه را باید سرلوحه کار خود قرارداد تا با توکل بر خدا از این مراحل و مشکلات سخت عبور کرده و نتیجه حاصل شود.

shoraye edari 1
فرماندار دشتستان بابیان اینکه رفع موانع تولید مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال است، افزود: باید به تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی کمک کرد تا بتوانیم از این گردنه تحریم‌ها عبور کنیم.
نوروزی صمیمیت در فضای ادارات را یکی از عامل گره‌گشایی در کارها دانست و گفت: با ایجاد صمیمیت در فضای ادارات می‌توان تعامل بهتری برای انجام کارها داشت.
وی با اشاره به اینکه مدیران باید الگوی کارکنان خود باشند، افزود: تسلط به نفس، قدرشناس بودن و داشتن قانون در کارها را سرلوحه کار خود قرار دهید تا راه گشا بوده و از نتیجه بهتری بهره‌مند شویم.
فرماندار دشتستان طی تذکری جدی به مدیران دستگاه‌های اجرایی اذعان داشت: مسئولیت‌های خود را جدی گرفته، رفتارهای خشک و کینه‌توزانه نداشته باشیم.

shoraye edari 1
وی گفت: احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ کوششی در راستای خدمتگزاری فروگذار نباشیم و اجازه ندهیم در شرایط سخت اعتماد و اطمینان مردم از بین برود.
فرماندار دشتستان بیان داشت: احترام، ارتباط و همراهی با مردم، به‌عنوان یک اصل و خروجی مهم از شورای اداری شهرستان است و خواستارم در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشید تا امید در بین مردم بیشتر شود.
فتح‌الله نوروزی در خصوص بیماری کرونا بیان کرد: از ۴ اسفندماه اولین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد و تا به امروز همکاران ما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بیمارستان‌ها و مراکز از هیچ تلاشی فروگزار نبوده‌اند.
فرماندار دشتستان بابیان اینکه ۵۰ درصد بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبتلابه بیماری کرونا شده‌اند، گفت: تاکنون ۲۰۰ نفر از کادر بهداشت به این ویروس مبتلا و دو نفر به شهادت رسیده‌اند.
وی تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان را هزار و پانصد و پنج مورد عنوان کرد و افزود: از ابتدا تاکنون ۱۷۳۱ مورد منفی و ۱۵۰۵ مورد مثبت شده‌اند که از این آمار ۸۳ نفر فوت کرده‌اند.
نوروزی بابیان اینکه از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای کنترل و نظارت دقیق استفاده‌شده اذعان داشت: تاکنون از 22 هزار و ۱۱۳ گشت مشترک و بازدید از صنوف بیش از دو هزار و دویست اخطار و ۲۲۹ پلمپ در بحث پروتکل بهداشتی انجام‌شده است.
وی نکته مثبت کرونا را ایجاد وفاق و همدلی بین مسئولین و مردم دانست و گفت: کرونا هنوز به اتمام نرسیده و همچنان همدلی و تلاش مضاعف در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را باید مدنظر داشته باشید.
نوروزی بابیان اینکه هفته دولت در پیش رو است خاطرنشان کرد: این هفته را باید غنیمت شمرد و مردم را با اهداف ادارات آشنا کنیم که در این راستا شوراها باید تعامل لازم را داشته باشند.
فرماندار دشتستان در خصوص پروژه‌های عمرانی بیان کرد: در حوزه سلامت تکمیل پروژه‌های بیمارستان ۱۷ شهریور و توسعه بیمارستان ۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر را در نظر گرفته‌ایم.
نوروزی بابیان اینکه چرا مدیران روزه سکوت گرفته‌اند تصریح کرد: تمامی اقدامات، مطالب و کارها را اطلاع‌رسانی و به مردم یادآوری کنید.
وی خبر و اطلاع‌رسانی ادارات را امری مهم دانست و افزود: در این راستا باید روابط عمومی‌هایتان را فعال کرده و وحدت و انسجام را به‌عنوان یکی از اصل‌های اساسی در سرلوحه کار خود قرار دهید و در حوزه کاری تعامل خوبی داشته باشید.
فرماندار دشتستان رمز موفقیت را همراهی، هماهنگی و تعامل دانست و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با بخشداران تعامل داشته و از حالت ایستایی خارج و با حرکتی خوب به مردم امید دهیم و همواره جامعه هدف را رصد، پیگیری و حل نماییم.
وی در پایان از همه مدیران خواست تا در صرفه‌جویی مصرف برق رعایت کامل را داشته و در ادارات کولرها بعد از ساعت اداری روشن نماند و همواره رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشیم.
در این نشست، ضمن تقدیر از خیرین حوزه سلامت، سهراب باقری به‌عنوان رئیس آموزش‌وپرورش دشتستان، هادی توسلی به‌عنوان رئیس فنی و حرفه‌ای، حسین شمسی فرد به‌عنوان رئیس اداره برق برازجان، حمید سیاسی نژاد به‌عنوان رئیس بیمارستان مهر برازجان، جعفر مهرآوران به‌عنوان شهردار آب پخش، اسماعیل علی پور به‌عنوان رئیس آموزش‌وپرورش سعدآباد، روح اله محمدی به‌عنوان رئیس آبیاری و زهکشی، علی بهرام نژاد به‌عنوان بخشدار ارم، شبانکاره رئیس ۱۱۵ و حبیبی به‌عنوان رئیس مرکز رشد و فناوری به‌عنوان مدیران جدید شهرستان نیز معرفی شدند.

shoraye edari 1

shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 19shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1shoraye edari 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group