جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحدهای صنفی رعایت کننده اصول بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا دراین استان با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه تشویق می‌شوند.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی روز شنبه در نشست کمیسیون نظارت استان بوشهر افزود: با توجه به قرارگیری این استان در لیست استان‌های پرخطر در ابتلا و بستری بیماران ناشی از ویروس کرونا؛ رعایت دقیق ضوابط بهداشتی ضروری است و در غیر این‌صورت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
وی بیان کرد: در این زمینه اجرای گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اماکن نیروی انتظامی به صورت مستمر در حال انجام است.

hoseini
حسینی عنوان کرد: تمامی واحدهای صنفی در استان بوشهر ملزم به رعایت دقیق اصول بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، دستکش بهداشتی حین انجام فعالیت و ضد عفونی مداوم محیط کسب و کار و فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از ازدحام افراد برای خرید هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: اتاق‌های اصناف با همکاری اتحادیه‌های صنفی در سراسر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم برای نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی تحت پوشش خود لحاظ کنند تا سلامت جامعه بیشتر دچار مشکل نشود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group