جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از عصر امروز در برخی مناطق جنوبی استان بطور موقت با افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز پنجشنبه در این رابطه افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر ساعات، غبار محلی، افزایش رطوبت و شرجی هوا و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در این استان است.
وی بیان کرد: از ظهر فردا جمعه نیز با افزایش نسبی وزش بادهای شمال غربی در سواحل شمالی و مرکزی، تلاطم دریا در برخی ساعت‌ها تا حدودی افزایش می‌یابد.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز وزش ملایم باد و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی و در مناطق جنوبی در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب گاهی افزایش ابر پیش بینی می‌شود.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت 8 تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.
مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر از ظهر فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان بتدریج ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۲۴ ، جزر اول ۱۴:۰۹ ، مد دوم ۱۹:۵۳ و جزر دوم ۲۳:۵۶ خواهد بود.
مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و جزیره خارگ به ترتیب با ۴۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group