جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی برازجان گفت: تملک واحد‌های تولیدی توسط بانک‌ها به‌ عنوان طلب در کشوری که با مشکلات اقتصادی روبرو هست هیچ گونه توجیهی ندارد و علی رغم اینکه واحد تولیدی را نیز به یک کارخانه متروکه تبدیل خواهد کرد.

به گزارش دیارجنوب، روح اله غلامی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی برازجان گفت: بانک صادرات بوشهر 2 واحد های تولیدی به مساحت 11760 متر مربع را شش سال پیش تملک کرده و اقدام جدی برای واگذاری آن ها نیز ندارد و این در حالی است که در تلاش برای تملک سه واحد تولیدی دیگر نیز در این شهرک صنعتی می باشد.
وی با انتقاد از اینکه بانک‌ صادرات بوشهر در واگذاری املاک، بنگاه‌داری را سرلوحه خود قرارداده است، افزود: این بانک‌ باید تمام تلاش خود را جهت واگذاری املاک به بخش خصوصی به گمارد.

shahrak sanat borazjan
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی برازجان در ادامه افزود علی رغم معرفی سرمایه گذاران متعدد به بانک جهت راه اندازی واحد تولیدی و حتی اخذ مبلغ پایه اولیه مزایده یکی از املاک تملک شده از یکی از سرمایه گذاران هیچ گونه اقدام جدی برای واگذاری آنها انجام نداده اند و در تلاش برای امر بنگاه داری می باشند.
غلامی با بیان اینکه مدت زیادی از عدم همکاری بانک صادرات در واگذاری املاک خود می گذرد و پیرو انتقاد شدید رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت در سال 1397 که خطاب به رئیس جمهور و اعضای هیات دولت فرمودند «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید» افزود حضور مجموعه های قضایی و بازرسی راه گشایی برای جهش تولید خواهند بود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group