جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود تجهیزات و امکانات برای حفاظت از جنگل‌ها گفت: ناهماهنگی بین مسئولان ارشد دولت سبب طولانی‌شدن آتش‌سوزی در مراتع بوشکان دشتستان و لطمات بیشتر شد.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی ظهر امروز در جمع مردم روستای طلحه دشتستان ضمن قدردانی از زحمات مردم و بسیجیان این روستا و بخش بوشکان در اظفاء حریق اظهار داشت: در جریان آتش‌سوزی‌های اخیر مردم انقلابی منطقه خوش درخشیدند و شاهد تحقق کار جهادی بزرگی بودیم.
وی با اشاره به اینکه دنبال توسعه و تقویت ارتباط با مردم هستیم اضافه کرد: حضور مستمری را در همه شهرها و روستاهای شهرستان خواهیم داشت و همیشه در کنار مردم هستیم.

ebrahim rezaee
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت ما در سفر به شهرها و روستاها، مناطقی بوده که دسترسی کمتر و سخت‌تری را به مرکز شهرستان دشتستان دارند.
وی افزود: در جریان آتش‌سوزی اخیر به صورت مستمر از طریق مسئولان استانی و کشوری پیگیر بودم و امیدوارم شاهد تکرار این موارد نباشیم.
رضایی با تشکر از مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان که در صحنه حضور داشتند خاطرنشان کرد: ناهماهنگی بین مسئولان ارشد دولت سبب طولانی‌شدن آتش‌سوزی در بوشکان دشتستان و لطمات بیشتر شد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس با انتقاد از نبود تجهیزات و امکانات برای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع خاطرنشان کرد: به سبب عدم پرداخت 30 میلیارد تومان، شاهد خسارت‌های سنگینی بودیم که اثرات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشت.
وی با بیان اینکه بر سر مطالبات مردم با احدی زد و بند نمی‌کنم تاکید کرد: از حق مردم وتحقق مطالبات آنان به هیچ وجهکوتاه نمی‌آیم و در راستای تحقق خواسته‌های مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنم./تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group