شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان با بیان اینکه کنترل تجمعات از برنامه های اصلی است، گفت: باید از عادی سازی بیمای کرونا درفضای شهرستان جلوگیری و مدت قرنطینه افزایش یابد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، این جلسه صبح روز سه شنبه 9 اردیبهشت با حضور فرماندار و معاونین فرمانداری دشتستان، فرمانده سپاه جواد الائمه ،فرمانده نیروی انتظامی، رئیس شورای اسلامی و روسای ادارات شهرستان در سالن فرمانداری دشتستان برگزار شد.

فتح الله نوروزی در این جلسه ضمن گرامیداشت روز شوراها و همچنین تقدیر از معلمان اظهار داشت: معلمان نیز طی این دوره همراه ما بوده و در راستای تهیه برنامه های آموزشی و یاری رسانی تلاششان قابل تقدیر است.

setad korona dashtestan 1
وی با بیان اینکه تا کنون در سطح شهرستان ۷۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند، افزود: بهبود یافتگان این بیماری نیز آمار قابل توجه و مناسبی داشته که همه حاصل تلاش همه همکاران و کادر بهداشت و درمان است و تا انتهای مسیر نیز همگی باهم همراه و همگام خواهیم بود.

نوروزی در خصوص بازار روز برازجان ضمن تاکید کنترل عبور و مرور موتور سیکلت ها بیان داشت: محدوده بندی در این منطقه رعایت و گندزدایی و فاصله اجتماعی انجام گیرد.
فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه بیماری کرونا نباید در فضای شهرستان عادی سازی شود تاکید کرد: همه ارگان ها باید در راستای گندزدایی و رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: مدت قرنطینه بیماران کرونایی در شهرستان دشتستان افزایش یابد.

setad korona dashtestan 1

فرماندار دشتستان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره دکتر غلامرضا فخری اولین شهید مدافع سلامت استان، اضافه کرد: مراسم تشییع این شهید به نحو شایسته ای با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفت.
وی در خصوص بسته های معیشتی در سطح ‌شهرستان از فرمانده سپاه جواد الائمه، امام جمعه برازجان، موسسه های خیریه و نیروهای آزاد قدردانی کرد و افزود: باید افرادی که تحت پوشش نیستند و بسیار نیازمند یاری هستند را شناسایی و تحت پوشش قرار داد.

فرماندار شهرستان دشتستان در خصوص کنترل قیمت در سطح شهرستان تصریح کرد: نظارت ها مداوم و قویتر شود و در صورتی که واحد صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرد با آنها برخورد و پلمب گردند.

setad korona dashtestan 1
وی در ادامه از رئیس اتاق اصناف شهرستان خواست تا نگاه حمایتی خود از بازار را به صورت مکتوب ارائه کرده تا به ستاد استان اعلام نمایند.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه مطب پزشکان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، درخصوص ادارات نیز بیان داشت: ادارات شهرستان مکلف و موظفند که پروتکل ها و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

نوروزی در ادامه بیان داشت: تب سنجی در روستا ها با همراهی دهیاری ها و شورا ها انجام گیرد و بهزیستی و شهرداری در بحث جمع آوری متکدیان به طور جدی وارد عمل شوند.

setad korona dashtestan 1

فرماندار دشتستان درخصوص کارگاه های تولید ماسک در سطح شهرستان گفت: تست و نظارت های بهداشتی درخصوص تولید ماسک در سطح این کارگاه ها انجام گیرد.
نوروزی با اشاره به اینکه کنترل تجمعات از برنامه های اصلی است، افزود: تجمعات در ادارات و اماکن عمومی ممنوع و باشگاه ها و اماکن ورزشی نیز همچنان تعطیل خواهند بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت رستوران ها فقط در حد بیرون بر می باشد، گفت: ماشین های دوره گرد در شهر ها و روستاها جمع آوری و آرایشگاه ها با رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت کنند و بر روی ساعت کار تعطیلی پاساژها نظارت و مدیریت شود.

setad korona dashtestan 1

setad korona dashtestan 1

setad korona dashtestan 1setad korona dashtestan 1setad korona dashtestan 1setad korona dashtestan 1setad korona dashtestan 1setad korona dashtestan 1setad korona dashtestan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group