جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: ۹۰ درصد از جمعیت این شهرستان از نظر علایم بیماری کرونا توسط مراقبان سلامت و بهورزان این شبکه به صورت تلفنی غربالگری شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، هادی جوانبخت روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در اجرای این طرح با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تماس تلفنی با شماره ۴٠٣٠ برقرار و از نظر علایم بیماری کرونا مانند تب و سرفه بررسی شد.
وی اضافه کرد: سامانه تلفنی ۴۰۳۰ تنها برای افراد دارای علامت نیست بلکه تمامی مردم می‌توانند به صورت روزانه سلامت جسمی خود را گزارش دهند.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان گناوه بیان کرد: شناسایی و اقدام بموقع علایم بیماری کرونا یکی از اهداف اصلی این طرح همزمان با ارتقای سطح آگاهی مردم در زمینه این بیماری است که با موفقیت در شهرستان گناوه اجرا شد.
وی افزود: شهروندان گناوه‌ای می‌توانند به صورت روزانه وارد سایت اینترنتی Salamat.gov.ir شده و وضعیت جسمی خود را گزارش دهند تا کارشناسان بهداشت در اسرع وقت آنها را راهنمایی کنند.
جوانبخت تاکید کرد: برای شکست کرونا به همکاری همه مردم نیاز است و از آنان انتظار داریم به همه تماس‌های تلفنی ۴۰۳۰ پاسخ دهند.
شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۳ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع و تاکنون ۱۷ بیمار و یک فوتی کرونایی داشته است

استان بوشهر

Template Design:Dima Group