جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از ۹ اسفند سال گذشته تا ۱۱ فروردین امسال امداد گران این جمعیت ۸۹۰ هزار و ۶۰۵ نفر از سرنشینان ۳۲۸هزار و ۶۹۳ خودرو را در مبادی ورودی این استان غربالگری و تب سنجی کرده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، غلامرضا حاجیانی روز سه‌شنبه اعلام کرد: از این شمار ۸۹۰ هزار و ۵۴۹ نفر از افراد کنترل شده بی علامت و ۵۶ نفر علامت دار بودند که به مراکز درمانی ارجاع شدند.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر ۴۰ پایگاه غربالگری جمعیت هلال احمر با ۶۱ دستگاه تب سنج در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر فعال هستند و بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای ثابت و داوطلبان این جمعیت در سه شیفت سرنشینان خودروها را تب سنجی می‌کنند.
حاجیانی در باره توزیع اقلام بهداشتی و گند زدایی نیز گفت: در این مدت سه هزار و ۵۰۲ عدد ماسک و ۲هزار و ۸۰۹ عدد دستکش در میان ۹هزار و ۴۵۷نفر در قالب سه هزار و ۴۰۸ خانوار توزیع شده‌است.
وی یادآور شد: افزون براین در این مدت ۱۸۹ عدد ژل و ۱۹۳ عدد مایع ضد عفونی و ۳۹۱ لیتر ماده شوینده در میان این خانواده‌ها توزیع شده‌است.
حاجیانی ادامه داد: همچنین در این مدت امدادگران جمعیت هلال احمر گندزدایی یکهزار و ۴۱۵ خودرو، ۵۵ خیابان و ۱۵۴ مرکز خرید عمومی و ضد عفونی ۸۲۹ نفر در استان بوشهر را انجام دادند.
وی تاکید کرد: تنها راه مبارزه با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال است در همین ارتباط از همه هم استانی‌ها درخواست می‌شود با در منزل ماندن به تحقق این مهم کمک کنند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group