جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

محسن بنافی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دشتستان به حمایت از جریان انقلابی انصراف داد.

به گزارش دیارجنوب متن بیانیه محسن بنافی بشرح زیر است:

بسمي تعالي
﴿ انّ الله لا يُغيِّرُ ما بقوم حتّي يغيّرو ما بانفسهم ﴾
خداوند سرنوشت هيچ قومي و «ملّتي» را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند
سلام عليكم
خرسنديم كه امروز انقلاب اسلامي در كمال پختگي در سايه رهنمود ها و هدايت گري هاي عالمانه رهبر فرزانه مان در اين هياهوي تبليغاتي با هزينه هاي قدرت هاي استكباري، با حماسه آفريني مردم بصيرمان جشن ۴۱ سالگي خود را با شكوه برگزار مي كند. امروز همه مردم ايران زمين به وظيفه ذاتي و مسئوليت خود در تعيين سرنوشت خود واقفند تا مبادا فردا روزي ما را در كنار مسئولين نا كارآمد مورد مواخذه قرار دهند. اين انقلاب با خون شهيدان به ثمر نشسته و با تبيين مسير مجلس آينده از طريق بيانيه گام دوم انقلاب با اتكا به نيروي جوان، مومن انقلابي پاي كار كه همانا مجلسي قوي و معتقد به توان داخلي است و در فضاي بين الملل در تمدن سازي اسلامي و زمينه سازي ظهور حضرت مهدي موعود (عج) گام خواهد برداشت.
اينجانب محسن بنافي متولد ۷ اسفند ۱۳۶۶ فرزند فتح اله از همه مسئولين اجرايي و نظارتي انتخابات بالاخص شوراي محترم نگهبان و همچنين كانديداهاي محترم كه زمينه ساز شور سياسي و قدرت نمايي دموكراسي در انظار جهانيان شده و آماده ثبت برگ زرين ديگري در دفتر افتخارات ايران اسلامي هستند صميمانه تقدير و تشكر مي نمايم. همچنين از اقوام، دوستان وآشنايان، اقشار مختلف مردم، بزرگان احزاب و هيئت ها و شخصيت ها و نخبگان علمي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي شهرستان، استان و حتي خارج از استان كه بنده را مورد لطف و محبت بي دريغ خود قرار دادند تقدير و تشكر مي نمايم. در اين مسير با دوستاني آشنا شدم كه مايه افتخار بنده شدند و در ادامه زندگي حتما از راهنمايي آنها بهره مند خواهم شد. در اينجا لازم ميدانم با توجه به شرايط موجود و به صلاح ديد بزرگان و مشاوران خودم با انصراف از كانديداتوري يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به حمايت از ليست تفكر انقلابي و جهادي شهرستان دشتستان كناره گيري خود را در جهت انتخاب راحت تر و يك پارچه تر مردم عزيزم اعلام مي دارم. البته اين پايان كار و راه ما نيست به اميد خداوند اين نهالي كه امروز كاشته شد همگان در حفظ و رشد آن تلاش خواهند كرد تا از ميوه و سايه آن بهرمند گردند.
لذا از همه مردم فهيم و بصير دشتستان، بالاخص هواداران گرامي خاضعانه دعوت مي كنم ضمن طلب دعاي عاقبت به خيري براي بنده، با انتخاب فرد اصلح طبق شاخص ها و فرمايشات ولي امر مسلمين، مشاركت حداكثري را براي ۲ اسفند ۹۸ رقم بزنيم مطمئناً منتخب مردم به پشتوانه آراء حداكثري از امتياز ويژه اي برخوردار خواهد بود.

ان شاءالله


و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
خدمتگزار كوچك و جوان شما
محسن بنافي
۲۹/۱۱/۹۸

mohsen benafi

استان بوشهر

Template Design:Dima Group