جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرماندار دشتستان به همراه معاونین و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان عصر شنبه 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در دفتر پایگاه خبری تحلیلی دیارجنوب حضور یافت و با مدیر و کارکنان این رسانه به گفت و گو پرداخت.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان در دیدار با مدیرمسئول و اعضای پایگاه خبری دیارجنوب به مناسبت آغازین روز از دهه فجر، اظهار داشت: توسعه شهرستان بدون حضور، توجه و همراهی رسانه ها میسر نیست.
وی در ادامه اضافه کرد: نگاه ما بر این است که رسانه ها نقش بسیار بالایی در بیداری و آگاهی مردم، تامین افکار عمومی و دانایی مردم دارند.

didare famandar
فتح اله نوروزی در خصوص دانایی در بین افکار عمومی تصریح کرد: برای ایجاد دانایی در بین افکار عمومی باید رسانه ها فعال و بروز باشند و در این زمینه طوری عمل کنند که بتوانند اعتماد عمومی مردم را جلب نمایند.
وی در این خصوص اضافه کرد: رسانه ها با جلب کردن اعتماد عمومی مردم به صورت کامل و مفید می توانند در تولید خبر تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.
فرماندار دشتستان با اشاره به نقش مهم رسانه ها بیان داشت: رسانه ها نقش بسیار روشنی داشته و با وحدت، انسجام و هماهنگی می توانند کارهای بسیاری در راستای تقویت و توسعه شهرستان انجام دهند و ما نیز در این راستا همراهی خواهیم کرد.
فتح اله نوروزی خاطرنشان کرد: نگاه ما پیرامون بحث رسانه واهمیت و جایگاه رسانه ها است و اگر خواستار توانایی و توانمندی هستیم باید رسانه های ما توانمند بوده و تلاش نمایند.
مدیریت پایگاه خبری دیارجنوب ضمن خوشامدگویی اظهار داشت: از سال ۸۵ دوره خبرنگاری را شروع کرده و در این حیطه فعالیتم را آغاز نمودم.
ایمان خوشقدم در ادامه اضافه کرد: در سال ۹۳ تصمیم به راه اندازی سایت دیارجنوب نموده و پس از اخذ مجوز در سال ۹۴ با آماده سازی دفتر به طور رسمی با همکارانم شروع به کار کردم.
در ادامه مدیرمسئول دیارجنوب با بیان اینکه دیگر سوال کردن از مشکلات شهرستان بدلیل حضور در چند دفتر جایز نیست دو سوال ویک پیشنهاد بطور خلاصه مطرح کرد:
مدیریت پایگاه خبری دیارجنوب: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز چه تمهیداتی در خصوص سفر و اطلاع رسانی آثار باستانی شهرستان به مسافران نوروزی دارید؟
فرماندار دشتستان: یکی از برنامه های ما در جلسات تسهیلات سفر اطلاع رسانی در خصوص آثار باستانی است و با اندک فرصت باقی مانده تا این ایام پیگیری های لازم انجام می شود.
مدیرت پایگاه خبری دیارجنوب: برای خبرنگاران شهرستان تسهیلات با بهره کم تخصیص دهید.
فرماندار دشتستان: در این خصوص هم پیگیری های لازم انجام خواهد گرفت و به زمان بیشتری نیاز است و انشاءالله سال آینده امیدوارم بتوانم در جهت کمک به خبرنگاران عزیز شهرستان تسهیلات کم بهره ای در اختیارشان قرار بدهم.
مدیریت پایگاه خبری دیارجنوب: از آخرین وضعیت بیمارستان ۱۷ شهریور بگویید.
فرماندار دشتستان: بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی ۱۷ شهریور در ۶ طبقه از سال ۹۶ با اعتبار کل ۹۰ میلیارد و ۴۰ میلیارد که از محل سفر ریاست جمهوری در سال ۹۷ به این پروژه تخصیص داده شده است شروع شده و هم اکنون در بحث سازه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال انجام است و یکی از پروژه های ملی در سطح شهرستان بوده که باید به صورت کلی پیگیری شود.
در پایان فرماندار دشتستان بهمراه معاونین و رییس اداره ارشاد دشتستان با اهداء لوح به مدیر مسئول دیارجنوب از زحمات آنان تشکر کردند.

 

خبر مرتبط:

حضور فرماندار دشتستان در دفتر دیارجنوب +تصاویر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group