شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار دشتستان گفت: در دهه فجر امسال 251 پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 330 میلیارد تومان در دشتستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد. 

به گزارش دیارجنوب، فتح‌الله نوروزی پیش‌ازظهر امروز در آغازین روز از دهه فجر در آئین تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای برازجان، اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت و افتخاری برای تجدید میثاق و بیعت جدید با شهیدان است.
فرماندار شهرستان دشتستان هدف از غبارروبی با مزار مطهر شهدا را تجدید میثاق با این عزیزان دانست و بیان کرد: اقتدار و جایگاه ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهدا است و باید این مهم را پاس بداریم.

misagh fajr 1
فرماندار دشتستان استواری انقلاب اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگران دانست و افزود: خون شهدا چراغ راه مسؤولان در خدمت‌گزاری صادقانه است و این مسیر را باید با همراهی و همدلی طی کرد.
وی بابیان اینکه شهدا عزت، آزادی، استقلال و شرف را برای ما به ارمغان آورده‌اند، بیان داشت: باید در این مسیر فوق‌العاده کوشا بوده و اقداماتی را انجام دهیم.
نوروزی با اشاره به اینکه خون شهدا باعث بقا و ماندگاری نظام و مجلس جمهوری اسلامی‌شده است، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا بوده و باید در مسیر اهداف شهدا حرکت و در این راه خدمت کنیم.
وی گفت: در این روز باید با شهدای گران‌قدر عهد بسته که به‌درستی به وظایف‌مان عمل نماییم.
فرماندار دشتستان افزود: شهدا با نیت خالص و پاک در زمان انقلاب و جنگ هشت سال دفاع مقدس فداکاری نمودند تا انقلاب اسلامی به ثمر برسد.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ما حرکت در مسیر انقلاب و قدردانی از مقام والای شهیدان است، تصریح کرد: اگر شخصی ادعای حرکت در مسیر شهدا دارد باید درزمینهٔ خدمت به مردم انگیزه و تلاش بیشتری داشته باشد.
نوروزی ادامه داد: دهه فجر امسال را با شعار محوری انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت با حضور خانواده‌های شهدا، مسؤولین و مردم در سطح شهرستان آغاز می‌کنیم.
وی افزود: باوجود تمامی مشکلات، مشقات و سختی‌ها در حوزه اقتصادی در دهه فجر امسال در سطح شهرستان ۲۲۶ پروژه را افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 251 پروژه بااعتبار 330 میلیارد تومان را خواهیم داشت.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: برای موفق شدن باید مسیری را انتخاب نمود که در آن تعامل، همراهی همدلی و وحدت باشد.
وی عنوان کرد: در راستای تقویت وحدت، همدلی و تعامل در سطح شهرستان از هیچ کوششی فروگذار نباشیم تا بتوانیم شاهد رشد و موفقیت هرچه بیشتر شهرستان باشیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group