جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

سید عزت اله ضرغامی در بیست و نهمین یادواره سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، شهید صادق گنجی گفت: شهید صادق گنجی مصداق مدادالعلما و از افتخارات ملی است.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، سید عزت اله ضرغامی در بیست و نهمین یادواره سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، شهید صادق گنجی اظهار داشت: همه اعضای خانواده شهید گنجی از عزیزان ما بوده و همواره با آنها همدرد هستیم و همه شهیدان این مرز و بوم باعث افتخار و زینت بخش مجلس ما هستند.
وی با اشاره به وارد شدن در سی امین سال از شهادت شهید صادق گنجی بیان داشت: شهید صادق گنجی طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مصداق رزمنده بدون مرز است.

yadvare shahid ganji 1

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: همواره تلاش های دشمن در برپا شدن فتنه های جدید و تخریب کشور و شعارهای ضد ایرانی بوده است.
وی تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی با جانفشانی و شهادت همواره جلوی چنین فتنه هایی را گرفته اند تا نام ایران همواره سربلند بماند.

ضرغامی تصریح کرد: جوانان ما همان جوانان انقلابی هستند که در عمل نشان داده اند که ملی ، مذهبی و اسلامی واقعی هستند.

رئیس سابق صداو سیما در تشریح فعالیت های شهید گنجی گفت: شهید گنجی در دوران های قبل و بعد از انقلاب در همه عرصه های انقلابی فعالیت های خوبی داشت که در دوران جنگ تحمیلی هم بعنوان رزمنده فداکار در جبهه حق علیه باطل حضوری موثر داشت.

ضرغامی با اشاره به موثر و متفاوت بودن کار فرهنگی جهادی بیان داشت: شهید گنجی کار فرهنگی جهادی زیادی انجام داد و با همه وجود، اعتقاد و توان در کارهایش پیش می رفت.
وی در ادامه گفت: با وجود اینکه از خطرات احتمالی در کشور پاکستان اطلاع داشت ولی در این کشور به انجام امور فرهنگی جهادی ادامه داد.
ضرغامی بیان داشت: شهید صادق گنجی محقق، نویسنده، سخنران و بازیگر موثر در عرصه های فرهنگی جهادی و رزمنده دفاع مقدس است.
وی اضافه کرد: شهید گنجی در عرصه های مختلف آثار مثبتی از خود به جای گذاشته و از جوانان پرمایه و پرمحتوا بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: شهید صادق گنجی با این توانمندی های فکری و با این ظرفیت های ارزشمند مصداق مدادالعلما است و از افتخارات ملی است.

سید عزت اله ضرغامی در ادامه افزود: این استقبال عظیم و بی نظیر ۲۵ میلیونی مردم در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ بشر وجود نداشته است.

عزت اله ضرغامی تصریح کرد: وحدت و اتحاد عمیق بین مردم از آثار پربرکت شهدا در انقلاب اسلامی است که دشمن ازاین اتحاد می ترسد.
وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص تعریف خودی و غیر خودی گفت: هرکسی که به سربلندی ایران فکر می کند خودی است.

رئیس سابق صدا و سیما با بیان اینکه انقلاب انحصاری نیست گفت: عشق به رهبری و انقلاب متعلق به همه مردم ایران است و آنچه که ملت ایران به آن نیاز دارد وحدت و همدلی است.

وی در خصوص منش و دیدگاه های شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: شهید سلیمانی نگاه و دیدگاه رهبری و نظام را همواره مهم می دانست و از نظرات و دیدگاه های رهبری در همه امور استفاده می کرد.

ضرغامی در پایان از خانواده های شهدا و خانواده شهید گنجی قدردانی و بیان کرد: شهدا برکتی هستند که به ملت ایران ارزانی داشته شده و ما باید ادامه دهنده راه آن ها باشیم.

 

خبر مرتبط:

تصاویر دیارجنوب از بیست و نهمین یادواره سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران شهید صادق گنجی در برازجان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group