جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از تخلیه ۴۰ هزار تن کالاهای اساسی در بندر بوشهر در راستای تأمین کالاهای موردنیاز مردم تا پایان سال جاری خبر داد.

سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیچ نگرانی در تأمین کالای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ضمن ذخیره‌سازی اجناس موردنیاز، کالاهای اساسی در مراکز عرضه در حال توزیع است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان امسال ۴ کشتی به وزن ۴۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

وی از توزیع برنج با قیمت مصوب خبر داد و بیان کرد: اکنون برنج از طریق عامل فروش بسته ۱۰ کیلوگرمی به قیمت ۶۵ هزار تومان در حال توزیع است که نقش مهمی در جلوگیری از افزایش قیمت برنج در بازار داشته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری نخستین کشتی حامل کالای اساسی در بندر بوشهر بیان کرد: این کشتی دارای محموله ۱۰ هزار تنی برنج است که تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ تن آن تخلیه‌شده است.

هاشمی تصریح کرد: بخشی از این برنج‌ها در بوشهر ذخیره‌سازی می‌شود و بخشی دیگر از محموله برنج وارداتی به سایر استان‌ها برای ذخیره‌سازی و توزیع از طریق مراکز عرضه ارسال می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با بیان اینکه کشتی محموله کالاهای اساسی پس از شش سال در بندر بوشهر پهلوگرفته خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده ۴ کشتی محموله برنج دیگر در مجموع به وزن ۴۰ هزار تن در بندر بوشهر تا پایان سال برای تخلیه پهلو می‌گیرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group