سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خواستار حمایت از تیم‌های نفتی لیگ برتر فوتبال کشورمان شد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی تارتار عصر شنبه در پایان مسابقه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم اظهار داشت: در بازی امروز در نیمه نخست تیم پارس جم تیم برتر بود و در نیمه دوم این تیم ما بود که عملکرد بهتری داشت.
وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم این مسابقه با تغییر سبک بازی و تاکتیک خود به ارسال از جناحین روی آوردیم و این سیستم نتیجه داد و توانستیم به گل برسیم.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه نتیجه تساوی برای این مسابقه عادلانه بود افزود: نزدیک بود که رکورد ما بشکند ولی در آخرین لحظه با یک ضربه سر به گل رسیدیم.
وی با اشاره به دوران حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد: امروز احساس کردم در خانه خودمان هستیم و دلم برای هواداران فوتبال در جم تنگ شده بود و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.
تارتار با اشاره به اینکه از نظر مالی شرایطی بدتر از پارس جنوبی جم داریم، تصریح کرد:‌ در تیم ما دو بازیکن ۵۰ درصد گرفته‌اند و سایر بازیکنان ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند.
وی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان نگاه بهتری به تیم‌های نفتی داشته باشند. این سه تیم نفتی هواداران پر شور و محرومی دارند و مسئولان باید نگاه بهتریه داشته باشند.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که پیش از این بازی اعلام کرده این آخرین مسابقه است که روی نیمکت نفت مسجدسلیمان می‌نشیند، اظهار داشت: چند بازی مهم دیگر داریم و تا نیم‌فصل این تیم را رها نخواهم کرد./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group