سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با حضور در نشست خبری درباره شکست این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میشو کرستیچویچ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که بعد از شکست برابر استقلال و پایان نیم فصل در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار گفت: باید صادقانه بگویم که استقلال تیم خوبی است و برنده مسابقه شد. همه هواداران دیدند که برای اتوبوس پارک کردن و ضد حمله به ورزشگاه نیامدیم. استقلال شانس های زیادی داشت و ما نیز شانس گلزنی داشتیم. بازیکنان زیادی در این مسابقه زمین خوردند که این موضوع حرفه ای گری نیست. به عنوان یک آدم ورزشی از داوران مسابقه راضی نیستم.

وی با انتقاد از عملکرد داور مسابقه افزود: در دو مسابقه پایانی ما داوران نتیجه مسابقه را تغییر دادند و امروز نیز یک یا دو پنالتی برای ما اعلام نشد. مجددا می گویم که استقلال تیم بسیار خوبی است و آنها به خوبی بازی سازی و برنامه ریزی کردند و قطعا اگر پنالتی گرفته می شد نمی توانم بگویم که ما برنده بودیم یا مساوی می کردیم. استقلال مستحق برد بود و به نظرم آنها بهترین تیم فوتبال ایران هستند و بهترین فوتبال را بازی می کنند.

میشو در ادامه درباره بی نظمی خط دفاع و اعتماد دوباره به دروازه بان این تیم تصریح کرد: من از زمانی که به تیم اضافه شدم، از بازیکنانی استفاده می کنم که در تمرین عملکرد خوبی دارند. از هیچکس اسم نپرسیدم و مهم نیست در کدام تیم بودند. من 4 مسابقه قبل از این دیدار به تیم اضافه شدم و ما در جریان مسابقه گل نخورده بودیم و تنها 2 پنالتی دریافت کردیم. تا قبل از این مسابقه دفاع ما عملکرد بسیار خوبی داشت. مقصر گل های امروز ما خط میانی تیم بود و به همین دلیل است که استقلال یک تیم عالی است. آنها توپ را می گیرند و رو به جلو حرکت می کنند. خدا به قائدی استعداد داده؛ او دریبل می کند و گل می زند. ماکس از همه دروازه بان ها بهتر است و اگر دیگران بهتر باشند، قطعا بازی خواهند کرد و هیچ دلیلی ندارد که وقتی کسی در تمرین خوب نیست از او استفاده کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به این سوال که آیا ابزار کافی در شاهین برای موفقیت وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه از زمانی که آمدم یک بد شانسی در تیم وجود دارد. زمان کافی در اختیار نداشتیم و هر 4 روز یک بار با تیم های بزرگ سپاهان، پدیده، استقلال و تراکتورسازی بازی کردیم. این موضوع یک شانس بد برای ما بود و داوران نیز در نتایج ما مقصر بودند. امیدوارم با کمک کادر مدیریتی بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند و شاهین در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group