سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: فستیوال بین‎المللی دراگون‌بوت همزمان با بزرگداشت اسفندماه روز بوشهر در آب‌های این بندر برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، مهدی زارعی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این فستیوال با حضور ورزشکارانی از کشورهای گرجستان، قطر، ارمنستان و اسپانیا در بوشهر برگزار شود که با توجه به ظرفیت خوب این استان در این رشته برگزاری این رویداد بین‌المللی به افزایش توانمندی ورزشکاران هم استانی کمک می‌کند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر ظرفیت بسیار بالایی در عرصه برگزاری مسابقه‌های قایقرانی دارد همیشه در تلاش هستیم که با همکاری و حمایت مسئولان از این توانمندی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی استفاده کنیم.
زارعی ادامه داد: امسال نیز استان بوشهر میزبان رقابت‌های قهرمانی کشوری آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال در بخش مردان بود که همه مسئولان استان و فدراسیون حمایت کردند و توانستیم رقابت‌های خوبی برگزار کنیم.
وی یادآور شد: هیات قایقرانی استان بوشهر ظرفیت خوبی دارد که می‌توانیم از آن بخوبی بهره ببریم و در کنار توسعه قایقرانی استان به رشد و توسعه ورزش بوشهر نیز کمک کنیم.
زارعی همچنین از میزبانی تیم ملی قایقرانی بانوان در دی‌ماه امسال در بندر امام حسن(ع) شهرستان دیلم خبر داد.
وی افزود: حضور ملی‌پوشان در استان بوشهر سبب می‌شود که نوجوانان به قایقرانی و ورزش دریایی و آبی علاقه‌مند شوند.
زارعی ادامه داد: همچنین بوشهر امسال میزبان المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در بخش دختران است و برگزاری مسابقات قایقرانی بنادر کشور در بوشهر در رشته کایاک آب‌های آرام از دیگر برنامه‌های امسال هیات قایقرانی استان بوشهر است.
وی افزود: اردوهای تیم ملی و مسابقه‌های قایقرانی در رشته کایت بوردینگ نیز امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group