جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تقوی از فعالین سیاسی انقلابی استان بوشهر گفت: اگر چه برخی اعضای شورای ائتلاف که حامی یک کاندیدای خاص و از پیش شکست خورده بودند با ایجاد تنش قصد داشتند رای گیری شورای ائتلاف اصولگرایان استان را مختل نمایند اما با هوشیاری سایر اعضا به نتیجه نرسیدند و با مدیریت مقتدرانه دکتر هاشمی فرد و دبیر هوشمندانه سید محمدصادق هاشمی راه انتخاب کاندیدای اصلح هموار گشت.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا تقوی نیا فعال سیاسی انقلابی در گفتگو با چغادک نیوز با ذکر جزئیاتی از جلسه پرتنش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار داشت: در این جلسه اکثریت اعضای شورا بر این نکته تاکید داشتند که جریان انقلاب در بوشهر باید بر اساس فرمایش رهبری در گام دوم انقلاب با چهره ای جوان و انقلابی وارد انتخابات شود و برای گزینش این نامزدها باید از ظرفیت همه جریان استفاده شود اما عده ای از حامیان یک کاندیدای خاص که ظاهرا با رای گیری و کار شورایی مخالفند تاکید داشتند که ترکیبی خاص را تعیین نمایند .
این جوان انقلابی افزود: در نهایت اکثریت به این نتیجه رسیدند که ۵ نفر از نیروهای بی طرف و ارزشی تعیین شود که آنها با انتخاب ۲۰۰ نفر از معتمدان انقلابی و ولایی یک شورای گسترده را شکل دهند و این ۲۰۰ نفر در حوزه بوشهر گناوه و دیلم یک نفر را به عنوان کاندیدا اننخاب کنند.
وی افزود: اگر چه برخی اعضای شورای ائتلاف که حامی یک کاندیدای خاص و از پیش شکست خورده بودند با ایجاد تنش قصد داشتند رای گیری را مختل نمایند اما با هوشیاری سایر اعضا به نتیجه نرسیدند و با مدیریت مقتدرانه دکتر هاشمی فرد و دبیر هوشمندانه محمدصادق هاشمی راه انتخاب کاندیدای اصلح هموار گشت.
این دکتری علوم سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: طبیعی است که در این انتخابات باید به دنبال چهره ای جدید و پرتوان باشیم و باید از تجربه شکست های گذشته عبرت بگیریم./چغادک نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group