شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

نماینده سابق شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه با حضور در فرمانداری کنگان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده سابق دیر، کنگان، جم و عسلویه امروز با حضور در فرمانداری کنگان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.
احمدی در حاشیه نام‌نویسی خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که هزینه‌های انتخاباتی شما از کجا تامین می‌شود و آیا حاضرید برای مردم به‌صورت شفاف اعلام کنید، اظهار داشت: منابع مالی من بیشتر از کمک‌های مردمی است، تمامی ستادهای انتخاباتی خودجوش توسط جوانان و مردم تشکیل شده و حتما در طول فعالیت انتخاباتی مسائل مالی را شفاف بیان می‌کنم، هرچند تلاش تیم ما کم کردن هزینه‌ها است که این مهم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی امکان‌پذیر است و باید سعی کنیم از حالت تبلیغات سنتی خارج شویم.
نماینده سابق دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مهم‌ترین مشکلات استان بوشهر، بیان داشت: اشتغال، بحران آب و فرسودگی خطوط آبرسانی، کمبود نیروی متخصص پزشک و معلم، درآمد پایدار صیادان، ته‌لنجی، کمبود زیرساخت‌ها و مسائل گردشگری، دغدغه‌های مالی خبرنگاران از مهمترین مشکلات و چالش‌های استان ما است.
وی ادامه داد: تمامی مشکلات را می‌توان در دو بعد مدیریتی و اقتصادی خلاصه کرد؛ امروزه برای رفع مشکلات باید از مدیریت متخصص استفاده شود یعنی افرادی که دارای لیاقت و شایستگی هستند نه براساس روابط و حزب و جناح بر سرکار بیایند و در کنار برنامه‌ریزی صحیح و تصمیم عاقلانه در حل مسائل خلاقیت و نوآوری داشته باشند.
احمدی اضافه کرد: در بعد مشکلات اقتصادی، بیکاری و عدم شغل مناسب برای جوانان از مهمترین مشکلات است که باید خودمان به سمت تولید و کارآفرینی حرکت کنیم و از وابستگی به نفت و دولت خارج شویم؛ باید به فکر تولید کالای متنوع و قابل رقابت با دیگر کالاها باشیم و از تولید سنتی خارج شویم و خلاقیت داشته باشیم که یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها سرمایه‌گذاری بر روی گردشگری و استفاده مدرن از نعمت خدادادی دریا است.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درخصوص ضعف‌های مجلس دهم، خاطرنشان کرد: عمل نکردن به وظایف از قبیل نظارت و تصویب صحیح قانون، در نظر گرفتن منافع شخصی و حزبی تا منافع مردم و ملی، جدایی بین وکیل و موکلین، متخصص نبودن برخی نماینده‌ها در کمیسیون، عدم اطلاع و پیش‌بینی مسایل جاری کشور و روشن و شفاف بیان نکردن آراء خویش از جمله مشکلات مجلس فعلی است.
وی گفت: در صورتی که به مجلس راه پیدا کنم، در تمام مقولات آراء خودم را شفاف اعلام می‌کنم مگر در مسایل امنیتی و قوانینی که منافع موکلینم در نظر نداشته باشد وتو کرده و تلاش می‌کنم وزراء و معاونین آنها را هر چند ماه در جلسات حوزه انتخابیه‌ام دعوت کنم تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.
احمدی با بیان اینکه از اتاق فکری که در منطقه ایجاد کرده‌ام در راستای رفع مشکلات در مجلس قانون تصویب خواهم کرد، عنوان کرد: مشکلات مردم از قبل به‌وسیله اتاق فکر پیش‌بینی خواهم کرد و در روند توسعه اقتصادی تلاش خواهم کرد که تاسیسات نفتی در زندگی مردم مستقیم یا غیرمستقیم تاثیرگذار باشد.
وی تأکید کرد: حمایت مردم از من براساس فکر و اندیشه است، بنابراین در مسایل فکری و عقیده پول جایگاهی ندارد، بنده بر اخلاقیات تاکید می‌کنم و لذا از کمک‌های نقدی و غیرنقدی به افراد برحذر هستم./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group