جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت : همزمان با آغاز طرح تشدید نظارت بر قیمت کالا و خدمات در این استان تاکنون با انجام چهارهزار و ۶۲ مورد بازرسی ۳۶۴ پرونده تخلف به ارزش ۲میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرت حکومتی ارسال شد.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درراستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان از ۲۵ آبان ماه با افزایش تیم‎های بازرسی قیمت کالا و خدمات در بوشهر زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفته تا از سواستفاده‎های احتمالی جلوگیری شود.
وی بیان کرد: در مدت یاد شده ۶۷۶ مورد گزارش مردمی ازطریق ستادخبری رسیدگی به شکایت‌های این سازمان دریافت شده که از این شمار ۵۲۵ مورد تلفنی(مستقیم)، ۹۰ مورد کتبی، ۳۱مورد حضوری، ۲۲مورد سامانه ۱۲۴ و هشت مورد از طریق شماره ۱۳۵ تعزیرات بوده است.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ستاد ویژه رسیدگی به شکایت‎های مردمی در زمینه افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات در سطح بازارهای استان تشکیل شده و از این طریق با هرگونه افزایش قیمت برخورد شدید صورت می گیرد.
حسینی یادآور شد: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است و همچنین ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی مستقر درمعاونت بازرسی و نظارت این سازمان بصورت مستمر در حال فعالیت هستند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group