جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از ثبت نام 27 داوطلب مجلس تا پایان روز دوم نام‌نویسی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب خسرو دهقانی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص داوطلبین ثبت‌نام کننده در روز دوم نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر، اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس تا 16 آذر از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر ادامه دارد و در پایان نخستین روز ثبت‌نام از داوطلبان 13 نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: از این تعداد، پنج نفر از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، یک نفر از حوزه دشتی و تنگستان، سه نفر از دشتستان و چهار نفر از حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه چهار نفر از ثبت‌نام کنندگان بانوان هستند، ابراز کرد: از بین ثبت‌نام کنندگان یک نفر دارای سابقه نمایندگی و ۶ نفر دارای سابقه داوطلبی در ادوار گذشته هستند.

دهقانی بابیان اینکه سه نفر از این افراد سابقه داوطلبی مجلس را داشته‌اند، اضافه کرد: میانگین سنی 6 نفر بین 51 تا 55، چهار نفر بین 46 تا 50 و پنج نفر بین 30 تا 35 سال است. در مجموع جمع ثبت‌نام نهایی داوطلبان تا پایان روز دوم انتخابات مجلس ۳۲ نفر که ۲۷ نفر مرد و پنج نفر زن هستند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر تصریح کرد: داوطلبان ثبت‌نام خود را به آخرین روز موکول نکنند چراکه زمان ثبت‌نام تا ۱۶ آذر بوده و قابل تمدید نیست.

به گزارش فارس، استان بوشهر با یک‌میلیون و 400 هزار نفر جمعیت، چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس در چهار فرمانداری بوشهر، کنگان، دشتی و دشتستان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group