جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

نمایش سیزیف و سمفونی ۹م در پلاتو عباس زاده واقع در مجتمع شهید شاهینی برازجان به روی صحنه رفت.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی احسان مظاهری از ۹ الی ۱۵ آذرماه در پلاتو عباس زاده واقع در مجتمع شهید شاهینی اجرا خواهد داشت.

کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگار دیارجنوب درباره موضوع و مضمون نمایش "سیزیف و سمفونی ۹م گفت: این نمایش در خصوص یک معلم با دانش آموزانش است که در کلاس درس هستند و طی اتفاقاتی که در کلاس رخ می دهد معلم دچار آشفتگی و سردرگمی می شود. دانش آموزان در ذهن معلم شکل گرفته اند و در ذهنش او را مورد آزار و اذیت قرار می دهند و معلم در این فکر است که دانش آموزان را از ذهن خود خارج سازد چون آنها احساس پوچی را به او منتقل می کنند.
معلم از اینکه هر روز مطالب تکراری را به دانش آموزان یاد آور می شود و آنها مطالب را فراموش می کنند بسیار ناراحت است و با خود تصور میکند این دانش آموزان باعث می شوند که او دچار سکته شود و در پایان نمایش نیز همین اتفاق رخ می دهد و در واقع این نمایش در مورد معلمی است که سرنوشتش همانند سرنوشت سیزیف رقم خورده است.

احسان مظاهری ضمن ابراز خوشحالی از استقبال خوب مردم در دومین شب از اجرا بیان داشت: این نمایش دومین کاری است که به مرحله اجرا رسیده و بازیگران این نمایش از دانش آموزانم هستند که تعدادی از آن ها اجرای اول خود را پشت سر می گذارند و اولین کارِ نمایشی من "آشپزخانه" بود که حدود ۲ سال پیش اجرا شد.

مظاهری با اشاره به اینکه طولِ مدتِ این نمایش از تمرین تا اجرا ۴ ماه بود ابراز داشت: با توجه به اینکه تعدادی از بازیگران اولین اجرای نمایشی خود را ارائه می دهند، تمرینات به صورت مکرر در مجتمع شهید شاهینی انجام می گرفت.

شایان ذکر است کارگردان و نویسنده این نمایش احسان مظاهری، منشی صحنه عاطفه سملی، نورپرداز امیرحسین معماری، طراحی لباس و گریم پرند تنها زیارتی، پوستر و تیزر حمید علیزاده و بازیگران این نمایش مجتبی ایروان پور، محمد راهپیما، نگار هوشیار، امیر گرگین، سودابه صولتی، هانیه قربانی نژاد، مینا راستی، ملیکا خالق پناه.

syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1syzief 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group