شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

شهردار برازجان و نماینده شهرداران استان بوشهر گفت: با افزایش نشاط اجتماعی ، امید به زندگی را در بین شهروندان بالا ببریم.

به گزارش دیارجنوب محمدحسن محمدی شهردار برازجان در همایش روز شهرداری ها و دهیاری ها که روز یکشنبه شانزدهم تیرماه در مجتمع فرهنگی- هنری شهر بوشهر برگزار شد با بیان اینکه شهرداری ها نقش مهمی در توسعه کشور و گسترش عرصه های فرهنگی و مدنی دارند، گفت: نگاه مردم به شهرداری ها تغییر کرده و شهرداری ها در حال تجربه‌ی یک حیات نو در مدیریت شهری هستند.

مهندس محمدی با اشاره به اینکه پیچیدگی های اجتماعی مشکل پیش روی همه شهرداری ها و در مقیاس کوچکتر پیش روی شهرداری های استان بوشهر است، اظهار کرد: انتظار شهروندان از شهرداری ها، فقط انجام کارهای عمرانی نیست و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را مطالبه می کنند و این مطالبه اصل مدیریت شهری است.

محمدی با تاکید بر اینکه این رویکرد مدیریتی نیاز به یک زیرساخت دارد، ادامه داد: این زیر ساخت را مدیران کلان در سطح شهر، استان و کشور باید تهیه کنند.

وی تصریح کرد: وجود تکنولوژی جدید، ماشین آلات جدید، نیروی کارآمد و اعتبارات کافی در شهرداری ها ضرورت دارد.

نماینده شهرداران استان بوشهر با تاکید بر اینکه فعالیت های شهرداری تناقصی با فعالیت های دستگاه های متولی امور فرهنگی و اجتماعی ندارد، خاطرنشان کرد: ما باید پیوست فرهنگی را در کنار پروژه های عمرانی داشته باشیم و شاهد مشارکت شهروندان در تکمیل و اجرای پروژه ها باشیم.

محمدی افزود: با افزایش نشاط اجتماعی باید امید به زندگی و آینده را در شهروندان بالا ببریم.

شهردار برازجان با بیان اینکه اگر شهرداری ها پروژه های فرهنگی را در کنار مردم به اتمام برسانند شاهد مشارکت و همکاری شهروندان با شهرداری خواهیم بود، گفت: در این صورت بخش خصوصی نیز با حس تعلق خاطر به شهر وارد عمران و آبادانی می شود و با شهرداری همکاری می کند و شهروندان در ارتقاء و بهبود مبلمان شهری مشارکت و مراقبت می کنند.

وی ادامه داد: وقتی شهرداری نسبت به مردم مهربان است مردم هم با شهرداری مهربان خواهند بود، در پرداخت عوارض به موقع با شهرداری و مدیریت شهری همکاری می کنند، شهر ما تمیزتر از همیشه است و شهروندان نسبت به آن احساس تعلق خاطر دارند و آن وقت است که یک پروژه فراتر از پروژه عمرانی و شهری انجام داده ایم.

sahrdaran 1sahrdaran 1sahrdaran 1sahrdaran 1sahrdaran 1sahrdaran 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group