جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مربی تیم هندبال ستارگان دشتستان با بیان اینکه شرایط سالن بسیار خوب شده است گفت: همه بازیکنان آماده به نمایش گذاشتن یک بازی وکسب نتیجه خوب هستند.

به گزارش دیارجنوب نشست مطبوعاتی پیش از بازی هفته پنجم لیگ برتر هندبال کشور بین دو تیم قدرتمند ستارگان دشتستان و شهید شاملی کازرون با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
رضا عباسی مربی ستارگان دشتستان
مربی تیم ستارگان دشتستان در خصوص بازی فردا گفت: سطح تیم هندبال شهید شاملی کازرون با توجه به پیشینه خوبی که در هندبال دارند بسیار بالاست و مطمعنم که بازی بسیار خوبی فردا شاهد خواهیم بود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارجنوب در خصوص باخت مقابل تیم حریف در بازی هفته قبل گفت: هفته قبل بازی سختی مقابل تیم حریف برگزار کردیم که فصل گذشته نائب قهرمان لیگ برتر شده بود از یکطرف کم تجربگی و قدرت تیم حریف و از طرف دیگر در اختیار نداشتن دوبازیکن کلیدی تیم امید سه کناری بدلیل مصدومیت و ایمان احسان نژاد بدلیل صادر نشدن کارت بازیها نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

matboati setaregan kazeron 1


رضا عباسی در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار دیارجنوب در خصوص وضعیت بازیکنان تیم ستارگان بیان داشت: امید سه کناری با تلاش کادر پزشک فردا میتواند در کنار دیگر بازیکنان بازی کند ولی ایمان احسان نژاد بدلیل صادر نشدن کارت بازیها نمیتواند فعلا در اختیار تیم ستارگان باشد.
وی در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار دیارجنوب در خصوص وضعیت سالن بازی در خصوص سرمایشی گفت: با تلاشهای مدیرکل ورزش و جوانان استان و شهرستان دو سیستم سرمایشی به سالن اضافه شد و مشکل به نسبت قبل کمتر شده ولی با توجه به گرمای این فصل استان گرمای سالن با توجه به حضور پرشور هواداران طبیعی است.
این مربی لیگ برتی هندبال با بیان اینکه ساعت بازی فردا به دلیل پخش صدا و سیما به ۱۸ تغییر پیدا کرده اذعان داشت: این بازی توسط ناظران و داوران خوبی از لیگ برتر قضاوت خواهد شد.

matboati setaregan kazeron 1


ایمان احسان نژاد بازیکن ملی پوش تیم هندبال ستارگان دشتستان
ایمان احسان نژاد در خصوص وضعیت تیم ستارگان گفت: تیم جوان و خوبی در اختیار داریم که روز بروز در حال تجربه اندوزی هستند و بازیهای خوبی از آنها شاهد هستیم.
وی در خصوص بازی فردا بیان داشت: بازی سختی مقابل تیم کازرون خواهیم داشت و امیدوارم با نتیجه خوبی بازی به پایان برسد.
مصیب غریب زاده سرپرست تیم هندبال ستارگان دشتستان
مصیب غریب زاده ضمن عرض خوش امد به بازیکنان تیم کازرون گفت: همه تمهیدات لازم برای بازی خوب در نظر گرفته شده و سیستمهای سرمایشی آماده حضور هواداران عزیز در سالن است که شاهد بازی خوبی باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه توانمند بودن تیم حریف به توانمند بودن خودمان کمک میکند ابرازداشت: فلسفه رفاقت بالاترین سرمایه این بازیهاست تیم حریف از کادر و بازیکنان خوب و با تجربه ای برخوردارست.

matboati setaregan kazeron 1


امین رهسپار مربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون
مربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در خصوص آخرین وضعیت تیم خود گفت: ریکاوری خوبی انجام داده ایم فردا بازی سختی مقابل تیم ستارگان داریم امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه ای انجام بدهیم.
وی در ادامه بیان داشت: از ابتدای شروع لیگ برنامه های خوب و هدفداری برای تیم در نظر گرفتیم و با خرید چند بازیکن توانستیم قدرت تیم را بالا ببریم.
وی در خصوص وشعیت این گروه گفت: این گروه واقعا سخت است و در حال حاضر در پایان هر هفته تیمها در صدر و آخر جدول جابجا میشوند و صعود و حذف تیمها هنوز مشخص نیست.
امین رهسپار ضمن پیش بینی بازی خوب و جوانمردانه تصریح کرد: مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان آماده بازی هستند.

matboati setaregan kazeron 1


امیر فرهادیان کاپیتان تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
امیر فرهادیان در خصوص وضعیت تیم گفت: بدنبال بازی خوبی هستیم تیمی که بازیهای خانگیش را واگذار کند در خطر حذف از گروه قرار میگیرد./

استان بوشهر

Template Design:Dima Group