جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، نیکو کواچ دیگر سرمربی بایرن مونیخ نیست. در صورتی که به نظر می رسید او دو بازی دیگر فرصت دارد جبران کند، مدیران بایرن طی یک تصمیم فوری حکم برکناری او را امضا کردند.

البته این جدایی با توافق طرفین بوده است. یعنی خود کواچ به مدیران باشگاه پیشنهاد کرده استعفا بدهد. به همین خاطر همه چیز انقدر سریع اتفاق افتاد.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه در این مورد اظهار داشت:

“ نمایش تیم ما در هفته های اخیر و نتایجی که کسب کردیم نشان می داد که نیاز به اقدام وجود دارد. باید کاری می کردیم. هونس، صالح حمیدزیچ و من مکالمه رک و شفافی با نیکو کواچ داشتیم. این جلسه در روز یکشنبه برگزار شد و نتیجه این بود که نیکو دیگر سرمربی بایرن نخواهد بود. ما در این مورد متاسف هستیم. من از طرف باشگاه بایرن مونیخ می خواهم از کواچ بابت کارهایش، زحماتش و به خصوص دو قهرمانی که فصل گذشته کسب کرد تشکر کنم.

حالا هانس فلیک هدایت تیم را برعهده می گیرد. آنها در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف المپیاکوس بروند. شنبه آینده هم بایرن مونیخ باید برابر دورتموند صف آرایی کند. حسن صالح حمیدزیچ در مورد وضعیت جدید باشگاه گفت:

“ حالا انتظار دارم بازیکنان تیم واکنش مثبتی نشان دهند و با انگیزه بیشتری برای رسیدن به اهداف مان در فصل جاری تلاش کنند.

و اما صحبت های نیکو کواچ:

“ به نظرم در حال حاضر، این یک تصمیم درست برای بایرن مونیخ است. نتایجی که کسب کردیم و به خصوص نحوه بازی مان در دیدارهای اخیر باعث شد من به این تصمیم برسم. من و برادرم از باشگاه بایرن مونیخ بابت این یک سال و نیم تشکر می کنیم. ما در این مدت توانستیم در بوندس لیگا، دی اف بی پوکال و سوپرجام به قهرمانی برسیم. دوران خوبی داشتیم. من برای تیم و باشگاه بایرن مونیخ بهترین آرزوها را دارم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group