جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

این برنامه به همت دفتر تسهیل گری و توسعه محلی اکبر اباد و حسین آباد که زیر مجموعه ای از کانون همیاران جامعه آرمانی هست در پارک اکبرآباد برازجان برگزار شد.

میناقدرتی-به گزارش دیارجنوب دفتر تسهیلگری و توسعه محلی حسین آباد _ اکبرآباد که توسط یک موسسه حقوقی با اخذ مجوز از وزارت کشور تاسیس شده و شامل متخصصین حوزه مددکاری اجتماعی، شهرسازی، اقتصادی، حقوقی و جامعه شناسی می باشد. رسالت اصلی این دفتر پیشرفت و بهروزی جامعه محلی و دیدگاه های افراد محله را در توسعه اجتماعی، اقتصادی و محیطی می باشد و به دنبال توانمند سازی، مقتدرسازی و ارتقا کیفیت زندگی جامعه محلی است . هدف این توسعه بکارگیری و تقویت ظرفیت افراد به عنوان شهروند فعال و کنشگر، از طریق همکاری، هم اندیشی، هم راهی و تعامل در گروه های اجتماعی می باشد.
۵ تیر ماه به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر طی مراسمی در پارک اکبر اباد برازجان کارگاه آموزشی ای برگزار شد که آقای یزدانی مربی ستاد مبارزه با مواد مخدر ، مدیر مرکز خدمات درمانی حسین آباد خانم حسین آبادی و خانم قلیزاده روانشناس این مرکز حضور به عمل آوردند. ابتدا خانم شهربانو سلیمی فرد مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی حسین آباد به معرفی دفتر و کارشناسان دفتر و هدف از ایجاد این دفتر پرداختند و بعد از آن آقای یزدانی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی به صورت اجرای چند نمایش با چند تن از بانوان حاضر در جمع به آموزش مهارتهای زندگی پرداختند که بسیار آموزنده و فرح بخش بود و بعد از آن خانم قلیزاده کارشناس روانشناسی به صحبت پرداختند. و بعد از آن ایستگاه نقاشی و مسابقه طناب کشی برای کودکان برگزار شد که با شور و هیجان کودکان روبرو شد و در نهایت جوایزی به صورت قرعه کشی اهدا شد.

behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1behzisti akbarababd 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group