دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت:سازمان تعزیرات سال ۹۸ در حوزه صنف و نظارت بر کالا و خدمات سال مهمی را پیش رو دارد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به وضعیت آبگیری و آبدهی سدها و رودخانه‌های استان بوشهر گفت: ۶۱ درصد ظرفیت سد رئیسعلی دلواری در دشتستان خالی است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی گفت:از ابتدای طرح طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بیش از ۹۰ کیلوگرم مواد خام دامی غیر قابل مصرف توسط کارشناسان دامپزشکی شهرستان دشتی کشف و معدوم شده است.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: امروز بر اثر سه فقره واژگونی خودرو در محور دیر به بردخون بک نفر کشته و 13 نفر مصدوم شدند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه همه راه‌های استان بوشهر باز است گفت: شایعات مبنی بر وقوع سونامی در بوشهر واقعیت ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۴.۳ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شده است.

فرماندار گناوه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین یک میلیون و 535 هزار و 749 مسافر و گردشگر نوروزی وارد این شهرستان شدند.

با ‌رعایت برخی نکات قبل، هنگام و بعد از وقوع سیل ‌می‌توان ‌تاثیرات مخرب سیلاب ‌را تا ‌میزان قابل توجهی کاهش داد. ‌

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه وزش تندباد با سرعت ۷۰ کیلومتر استان را در نوردید گفت: اکنون تیم‌های امدادی در بخش‌های مختلف اورژانسی، دریایی، جاده‌ای، هوایی و ساحلی آماده‌باش هستند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: پروازهای فرودگاه بوشهر طبق برنامه در حال انجام است و تاکنون مشکلی در روند پروازها نداشته‌ایم.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: مردم شهرستان کنگان هشدارهای هواشناسی را بسیار جدی بگیرند و با دستگاه‌های اجرایی ستاد بحران همکاری لازم را داشته باشند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group