شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه برای هفته عفاف و حجاب برنامه ویژه‌ای در استان تدوین شده است گفت: در این هفته ضمن برپایی نمایشگاه عفاف و برپایی تجمع مدافعان حریم عفاف و حجاب از فعالان این عرصه در بوشهر تجلیل می‌‌شود.

زلزله ۳.۳ ریشتری در مقیاس امواج درونی صبح امروز، شهر اهرم در استان بوشهر را لرزاند.

از مدت‌ها قبل جریان تندرو اصلاحات که تعدادی از آنها در وزارت آموزش و پرورش پست گرفته‌اند به کمک نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس که اختلافاتش با کرمی مدیرکل سابق به شدت مشهود بود دست به دست هم داده تا این اداره کل را به نفع خود مصادره کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزش استان بوشهر در چند سال گذشته در توسعه زیرساخت‌ها بسیار خوب ظاهر شد تا جایی که رتبه این استان از 27 به 15 رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: برای توسعه ورزش شهرستان دشتی مبلغ 90 میلیون تومان به هیات‌های ورزشی این شهرستان تخصیص یافت.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: حمایت مراکز صنعتی از حوزه فرهنگ و رسانه بسیار کم‌رنگ است.

فدراسیون هندبال کشور با ارسال نامه ای فقط تا اول خرداد به تیم هندبال ستارگان دشتستان فرصت اعلام آمادگی و پرداخت ورودی مسابقات را داد در صورتی که با پیگیریهای فراوان هنوز مسئولین کاری انجام نداده اند.

جلسه شورای ساماندهی سالمندی به میزبانی بهزیستی در فرمانداری دشتستان برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه مسئولان دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان برگزار گردید.

یک گونه پرنده قمری ناماگوا که در تالاب حله مشاهده نشده بود، ثبت شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر گفت: سهمیه بنزین سوپر این استان روزانه 50 تا 80 هزار لیتر تعیین شده که این میزان معادل 3 تا 5 درصد مصرف بنزین معمولی این استان است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group