دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به انجام ۲ هزار و ۸۱۹ مأموریت اورژانسی در ایام نوروز امسال گفت: مأموریت‌های تصادفی جاده‌ای ۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سیدحسین موسوی روز پنجشنبه با اشاره به اجرا طرح امداد نوروزی از 24 اسفند تا 14 فروردین اظهار داشت: در این طرح تیم‌های پزشکی اورژانس استان بوشهر آماده‌باش و استقرار در کنار جاده امدادرسانی کردند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همچنین در این ایام اورژانس هوایی، موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای ارائه خدمات به مردم آماده‌باش بودند و خدمات لازم را ارائه کردند.

orjansiii
وی اضافه کرد: در طرح نوروزی امسال از موتورلانس به‌عنوان کد پیش‌رو در ساعات اوج ترافیک برای به حداقل رساندن زمان خدمات به بیماران و مصدومین استفاده شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اورژانس هوایی در این ایام با انجام 5 مأموریت حساس؛ به‌ویژه انتقال اعضای پیوندی خوش درخشید.
موسوی، تعداد مأموریت‌های انجام شده در طرح نوروزی را دو هزار و 819 مأموریت اورژانسی اعلام کرد و از افزایش 2 درصدی مأموریت‌های تصادفی جاده‌ای در ایام نوروز امسال نسبت به پارسال خبر داد و خاطرنشان کرد: 878 مأموریت ترافیکی و یک‌هزار و 941 مأموریت غیر ترافیکی در ایام نوروز انجام شده است.
وی بیان کرد: آمار فوتی‌های تصادفی نسبت به سال قبل تغییری نداشته، آمارها نشان می‌دهند؛ در جاده‌ها 3 نفر و در شهرها 2 نفر در اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص ارائه خدمات در ایستگاه‌های سلامت اورژانس در سطح استان تصریح کرد: در آغاز بهار و طرح امداد نوروزی امسال، کارشناسان فوریت‌های پزشکی در ایستگاه‌های سلامت با انجام 916 مأموریت، در مناطق پر تردد به مسافران خدمات درمانی ارائه دادند.
موسوی اظهار داشت: کارشناسان اورژانس استان بوشهر در این مدت به یک‌هزار و 466 مأموریت در شهر و یک‌هزار و 353 مأموریت در جاده اعزام شدند و خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه دادند.
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group