دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی در 24 ساعت آینده احتمال بارش های خفیف و پراکنده در استان وجود دارد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی نقاط استان و روی دریا، دور از انتظار نمی باشد.
وی افزود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه طی ساعات عصرگاهی، با رشد ابرهای همرفتی در مناطق مرتفع شرقی استان، احتمال رخداد ناپایداری های موقت جوی پیش بینی می شود.

BARESH BARAN
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از دوشنبه تا پایان هفته، سواحل استان در اغلب ساعات آرام می باشد.
مساعدی گفت: بر این اساس پیش‌بینی 24 ساعته وضعیت جوی و دریایی استان طی 24 ساعت آینده نشان می دهد که آسمان قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و از فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی است.
وی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، به شکل غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا 30 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل وقت فردا در فراساحل مناطق شمالی، 12 تا 38 گاهی تا 48 کیلومتر در ساعت است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و امروز تا اوایل وقت فردا در فراساحل شمالی، 60 تا 120 گاهی 150 سانتیمتراست.
مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 04:36 ، مد دریا ساعت 11:30 و جزر دوم ساعت 19:05 خواهد بود./ ایرنا

 .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group