سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

جلسه رفع موانع اراضی پیشنهادی جهت الحاق به شهر برازجان با ریاست فرماندار،مدیرکل راه و شهرسازی و سایر اعضاء مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش و حساسیت فرماندار و مجموعه آن فرمانداری نسبت به پیگیری مشکلات مبنی بر رفع موانع موجود در تامین اراضی جهت اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن خواستار تسهیل و تسریع در برداشتن این موانع شده و افزود مطابق تعداد متقاضیان ثبت نامی در سامانه الحاق اراضی مناسب به شهر برازجان ضرورت دارد.
زهرا هوائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت؛با توجه به اینکه دغدعه همه مسئولین شهرستان و استان در راس فرماندار شهرستان و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن می باشد و اراضی پیشنهادی توسط اداره راه و شهرسازی جهت الحاق به محدوده با مشکلات زیست محیطی مواجه بود جلسه ای طی درخواست این اداره با ریاست فرماندار در خصوص رفع موانع موجود مطابق قوانین و مقررات با این موضوع تشکیل گردید.
هوائی افزود،پس از ارائه گزارشات و مشکلات در وضع موجود مقرر گردید این موانع مشروط به رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی رفع گردیده تا در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن که تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تسریع در خانه دار شدن متقاضیان واجدالشرایط می باشد اقدام گردد.

lhgh bor

احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان گفت؛همانطور که مستحضرید نگاه دولت بر رفع مشکلات و تامین مسکن افراد واجدالشرایط می باشد که می بایست همه در این خصوص تلاش نمائیم تا این موارد رفع موانع گردد.
وی از محیط زیست و شهرداری برازجان خواست تا در این خصوص مطابق ضوابط قانونی اقدام نمایند و خواستار تسریع در پاسخ استعلام موضوع شدند.
بنافی بر رعایت قوانین شهری تاکید نموده و افزود چنانچه موانع با در نظر گرفتن و رعایت قوانین و مقررات مربوطه رفع شود در ایجاد یک شهر همگون تلاش نموده ایم و با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود.
بنافی در پایان از مجموعه راه و شهرسازی استان و شهرستان در خصوص تلاش جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد و واجدالشرایط تقدیر و تشکر نمود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group