جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری  500هزار اصله نهال در کشور همزمان با هفته منابع طبیعی , کاشت2000اصله نهال در تمام فازهای شهرجدید عالیشهر  انجام شد.

به گزارش دیارجنوب ، وزیر راه و شهرسازی در تشریح این خبر گفت: کاشت 500هزار اصلحه نهال درخت در تمامی بخش های تابعه از جمله پایانه ها، ایستگاه ها، فرودگاه ها و شهرهای جدید به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.

مهرداد بذر پاش با حضور در شهر جدید ایوانکی و به صورت ویدئوکنفرانس درپنجشنبه 17 اسفندماه و ارتباط با سراسر کشور و با اشاره به طرح پویش نهضت درختکاری، بیان کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی 500هزار اصله درخت در سراسر کشور کاشته شد که شروع آن به صورت پایلوت از شهرجدید ایوانکی بود.

معاون فنی و اجرایی شرکت عمران شهرجدید عالیشهر بیان کرد: با توجه به هفته منابع طبیعی و طرح پویش نهضت درختکاری با هدف توسعه شبکه سبزینگی در روزهای آینده حدود 2هزار اصله نهال درخت در تمام فازهای 1،2،3و 4 شهر جدید عالیشهر کاشته خواهد شد.

کوروش شرطی افزود: از این 2هزار اصله نهال درخت 200نهال آن در هفته درخت کاری کاشته شده که شامل نهال کنار، آکاسیاه، چریش، جمبو، بابل، اکالیپتوس و گل شیشه شور می شود.

ksht nhl lishhr 1ksht nhl lishhr 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group