دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

با همت شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در سال جاری بیش از ۲۹۰هزار مترمربع عملیات اجرای آسفالت، زیر سازی وسنگ فرش در شهر جدید عالیشهر انجام شد.

 

به گزارش دیارجنوب ؛ مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر در تشریح این خبر گفت: به دنبال رفاه حال شهروندان شهر جدید عالیشهر، در برخی از خیابان های این شهر، عملیات های آماده سازی سنگ فرش، جدول گذاری، اجرای پیاده رو و آماده سازی بخشی از معابر و زیر سازی آسفالت از سوی دفتر فنی و اجرایی برنامه ریزی شده است که بسیاری از معابر به اتمام و برخی دیگر در حال اجرا است.

جهانبخش تل اشکی در خصوص سنگ فرش و اجرای پیاده رو افزود: این عملیات ها در خیابان های فاز۱،۲،۳ و۴ انجام شده که می توان به عملیات اجرای سنگ فرش سایتk.o فاز۱ و عملیات زیر سازی و آسفالت گذر رسالت به انقلاب فاز۲ نیز اشاره کرد.

وی عنوان کرد: به درخواست شهروندان ساکن فاز3، عملیات زیر سازی و آسفالت بخشی از معابر فاز ۳، خیابان برق و میثاق۴ و همچنین عملیات اجرای جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان سعدی(پشت شهرداری) انجام شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر اظهار داشت: عملیات زیر سازی و آسفالت گذر بیژن گرد واقع در فاز۲ و عملیات آماده سازی و پیاده رو سازی بخشی از معابر فاز ۴ از دیگر معابر انجام شده است.

جهانبخش تل اشکی در خصوص عملیات های آماده سازی سنگ فرش، جدول گذاری، اجرای پیاده رو و آماده سازی بخشی از معابر و زیر سازی آسفالت بیان کرد: مجموع سنگ فرش زده شده به ۶۸هزار و ۲۷۷متر مربع و اجرای آسفالت ۲۲۱هزار و۹۵۰ متر مربع می رسد که با اعتبار بیش از ۱۱۴میلیارد ریال صورت گرفته است.

omrn shl dshtsn sflt 1omrn shl dshtsn sflt 1omrn shl dshtsn sflt 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group