چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

به مناسبت ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابی طالب(ع) و روز پدر تجلیل از پدران فرهنگی و زحمت کش این دبیرستان انجام پذیرفت و با اهدا هدیه و شیرینی این روز مبارک به آنها تبریک گفته شد.

به گزراش دیارجنوب ، نجمه بدیعی مدیر دبیرستان دخترانه ضمن تبریک به مناسبت این روز خجسته به نقش اساسی و جایگاه پدر در خانواده اشاره کرد و اظهار داشتند: پدر به معنی واقعی بزرگترین و قابل اعتماد ترین تکیه گاه برای فرزندان می باشد لذا آرزوی سلامتی برای همه پدران فرهنگی به خصوص دبیران مرد مجموعه دبیرستان دخترانه بدیعی دارم.
وی در ادامه خاطرنشان کردند:این روز بهانه ای برای قدردانی از زحمات پدران است که برای خانواده و فرزندانشان تلاش و آنها را به مسیر درست زندگی هدایت می کنند.

مدیر دبیرستان دخترانه بدیعی دوره دوم از برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت هدف و انگیزش ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم و کارگاه های آموزشی توانمندسازی آسیب شناسی اجتماعی ویژه پایه های دهم و یازدهم اشاره کردند و افزودند: در راستای لزوم توجه دانش آموزان به طرح یاریگران زندگی و ایجاد رشد و تعالی در دبیرستان دخترانه کارگاه های آموزشی متعددی در زمینه های مختلف با محوریت مهارت های زندگی توسط جناب آقای شبانی نژاد از مشاوران حوزه اجتماعی برگزار می شود که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

krgh lamerd 1krgh lamerd 1krgh lamerd 1krgh lamerd 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group