يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر از رفع تصرف اراضی و آزاد سازی 25 هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش 1800 ميليارد ريال در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سردار"حيدر سوسنی" در تشريح جزييات اين خبر بيان داشت: بنا به درخواست کتبی اداره جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان مبنی بر ساخت و ساز غيرمجاز در اراضی کشاورزي در محدوده شهری و نزديک به جاده کمربندي برازجان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: کارشناسان انتظامي آن فرماندهی پس از بررسی و حضور ميدانی در محل در اجرای دستور مقام قضايی و حضور نمايندگان مقام قضايی و همراهی نماينده سازمان شاکی "جهادکشاورزی" نسبت به رفع تصرف و آزاد سازی مقدار 25 هزار متر از ساخت و سازهاي غيرمجاز در محدوده شهری و جاده کمربندی شهر برازجان اقدام نمودند.


فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پایان با بيان اينکه ارزش اراضی آزاد شده توسط کارشناسان 1800 ميليارد ريال براورد شده است، خاطر نشان کرد: پليس با تمام توان ودر راستای وظايف محوله با افراد سود جو و زمين خوارانی که به اراضی کشاورزی و ملی قصد تعرض و يا تملک دارند در چهاچوب قانون و مقررات بعنوان ضابط قوه قضاييه برخورد بدون اغماض خواهد نمود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group