يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امشب برای برخی از مناطق نیمه جنوبی این استان، احتمال بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وزش باد شدید و شدید شمال غربی به‌تناوب تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و در این مدت سواحل و فراساحل استان مواج پیش‌بینی می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین روند کاهش نسبی و تدریجی دمای هوا نیز تا روز شنبه در برخی نقاط استان ادامه‌دار خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط جنوب استان احتمال بارش خفیف باران، در برخی ساعت‌ها وزش باد، به‌تدریج کاهش ابر و در صبح مه رقیق پیش‌بینی می‌شود.

BARESH BARAN
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب شمال غربی، باسرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی استان ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی ۱۲۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۲۳، جزر اول ساعت ۰۶:۵۵، مد دوم ساعت ۱۴:۰۴ و جزر دوم ساعت ۲۱:۱۵ خواهد بود.
وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته جم و بهرگان دیلم با ۶ و دیر با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان بوشهر بودند./ ایرنا
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group