دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۲۹ هزار نفر در ۳۸ شهر استان در قالب نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا مقدم صبح یکشنبه در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان بوشهر اظهار کرد: تاکنون عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی آغاز شده و تعدادی از آنها امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش همکاران در بنیاد مسکن در ابتدای سال آینده نیز ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ۴۰ شهر در ۱۰ شهرستان است که به جز سه شهر عسلویه، بوشهر و برازجان مسئولیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایر شهرها بر عهده بنیاد مسکن است.

nehzat maskan
مقدم با اشاره به واریز مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومانی در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان مبلغ اولیه به میزان ۴۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند و این مبلغ مبنای ورود به ثبت‌نام نهضت ملی مسکن است.
وی بیان کرد: علاوه بر تعداد یاد شده ۴۱۸ مددجوی کمیته امداد و بهزیستی استان بوشهر نیز که نیاز به پرداخت مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومانی ندارند مشمول دریافت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شده‌اند.

آغاز ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: تاکنون سه هزار و ۸۶۰ نفر متقاضی مشمول تخصیص پروژه شده‌اند. این تعداد متقاضی برای دریافت وام مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و ۲ هزار و ۴۰۰ واحد منجر به انعقاد قرارداد با بانک شده است.
وی از آغاز ساخت سه هزار واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی دارای فونداسیون، اسکلت و سقف تکمیل شده هزار و ۳۰۰ واحد، ۴۴۰ واحد در مرحله سفت کاری و ۲۴۰ واحد نیز در مرحله نازک کاری قرار دارد.
مقدم گفت: ۱۸۰ واحد مسکونی در شهرهای یاد شده استان بوشهر در مرحله پایانی قرار دارد که تا پایان امسال تعدادی از آنها افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در ۱۹ شهر استان بوشهر تاکنون هزار و ۴۷۴ قطعه زمین مسکونی تحویل متقاضیان شده که حدود ۹۰ درصد این اراضی در یک ماه گذشته واگذار شده است./ مهر
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group