جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی و برنامه‌های ورزشی درون مدرسه‌ای ۴۰ زمین چمن و ۴۰ کلاس درس تربیت بدنی در استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش دیارجنوب ، علی موحدی عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان بوشهر یکی از اولویت‌های مهم آموزش و ‌پرورش را حوزه منابع انسانی این مجموعه دانست و اظهار داشت: در بخش مدیریت، ساماندهی و سازماندهی امکانات و منابع انسانی و مالی آموزش و پرورش بسیار موفق عمل شده که بر اساس برنامه‌ریزی حدود 60 دستگاه خودرو جدید به ناوگان خودرویی آموزش و پرورش اضافه می‌شود.

وی یکی دیگر از موفقیت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه طرح شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: در این عرصه تاکنون در حوزه ورزش 40 زمین چمن و 40 کلاس درس تربیت بدنی ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تدوین سند توسعه چشم‌انداز آموزش متوسطه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این سند برای افق 1407 برنامه پنج ساله تدوین می‌شود.

موحدی با تاکید بر لزوم اصلاح مشکلات چارت ساختاری و سازمانی اداره کل آموزش و پرورش و ادارات شهرستان‌ها و مناطق خاطرنشان کرد: لازم است برای برطرف شدن ساختار و چارت سازمانی با کارشناسی‌های خوب و فنی اصلاحات لازم صورت گیرد که به چابک سازی سازمانی دست یابیم.

وی با فرسایشی شدن نقل و انتقالات در حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در ‌حوزه نقل و انتقالات که فرسایشی شده است، باید برای حل این مشکل فکر و برنامه‌ریزی اساسى شود، چراکه با مسئله‌ انتقال نیروهای اداری در طول سال تحصیلی به سایر دستگاه‌ها مواجه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر توجه به جبران کمبود نیروی انسانی مناطق محروم و مرزی ایجاد بومی‌گزینی برای آموزش و پرورش استان بوشهر را یک ضرورت دانست و گفت: باید بومی‌گزینی در این استان در نظر گرفته شود چراکه با حضور سایر استانها سهم و کرسی استان اشغال می‌شود و پس از چند سال با فشارهای مختلف انتقال پیدا می‌کند و دست استان خالی می‌ماند.

علی موحدی ادامه داد: با پیگیری معاون توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اتفاقات خوبی در حوزه نیروی انسانی و مطالبات فرهنگیان رقم خورده است که امیدوارم این روند خوب، با قوت ادامه یابد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group