يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: «امین عمادی» دانش‌آموز گناوه‌ای مدال طلای مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه کشور هندوستان را کسب کرد.

به گزارش دیارجنوب ، ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امین عمادی از دانش آموزان نخبه این شهرستان گناوه از دبیرستان غیردولتی اندیشه حافظ.، در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی که به میزبانی کشور هندوستان برگزار شد با کسب مقام اول، مدال طلای مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۴۵۰ فراگیر هفت تا ۱۵ سال از ۲۴ کشور جهان در شهر نیو بمبئی هندوستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه یادآور شد: تیم ۲۳ نفری کودکان هوشمند ایران با کسب ۲ مقام قهرمان قهرمانان، ۱۹ مقام قهرمانی، یک مقام اولی و یک مقام دومی بر قله مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه قرار گرفت.

وی گفت: تیم ایران از استان‌های اردبیل، بوشهر، تهران، فارس، قم، کرمانشاه، گلستان، لرستان و هرمزگان در پنج سطح در این مسابقات به رقابت پرداخت.

emadi gnvh

وی بیان کرد: شرکت کننده ها در این دوره از مسابقات به چند گروه تقسیم شده بودند و از هر گروه یک نفر قهرمان شدند که امین عمادی دانش آموز گناوه‌ای در گروه خود قهرمان شده است.

وی گفت: مراسم استقبال از «امین عمادی» قهرمان و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی محاسبات ذهنی و عضو تیم هوشمند ایران شامگاه شنبه در محل یادمان شهدای گمنام شهرستان گناوه برگزار شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group